logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaką obudowę wybrać do subwoofera, by zwiększyć wytrzymałość mocową?

maras_g 23 Gru 2007 21:47 1080 4
REKLAMA
  • #1 4618450
    maras_g
    Poziom 10  
    Witam
    Jestem dosc zielony w tej tematyce, pragne zrobic subwoofer do sluchania muzyki oraz imprezek domowych itp, i tu rodzi sie moje pytanie jaka obudowa zapewni najwieksza wytrzymalosc mocowa? Zalezy mi na tym by moc wycisnac z glosnika wszystko co sie da i nie martwic sie o odlot membrany przy pierwszej imprezie :)

pozdrawiam
    Marek
  • REKLAMA
  • #2 4618470
    AVG
    Poziom 30  
    Ocena: 32
    Zacznijmy od tego jaki masz wzmacniacz pomieszczenie, Twoje preferencje jaki bas lubisz po prostu pomogą nam w doborze dobrego głośnika. Później będziesz mógł sie cieszyć dobrym subem, na koniec napisz ile masz kasy na niego.
  • REKLAMA
  • #3 4618532
    maras_g
    Poziom 10  
    Wzmacniacza narazie nie mam, pomieszczenie to salon o wymiarach 10 na 5 metrow, obecnie naglasniam to wieza technicsa , glosniki mam wlasnej roboty (kolegi) graja nawet ok glosno ale zdecydowanie brakuje wlasnie basu bo mysle, ze te szerokopasmowe glosniki z kolumienek nie schodza ponizej 100 hz albo w poblizu. Wzmacniacz to bedzie zapewne jakis skromny (i tani estradowy) choc w sumie nie myslalem o tym jeszcze, Mam do wydania 500-1000 zl na poprawienie basu.
  • REKLAMA
  • #4 4618560
    AVG
    Poziom 30  
    Ocena: 32
    W sumie masz duży metraż do nagłośniania. Jak mniemam dobrze by tu sie sprawdziło BSW 15, ale na chwile obecna chyba jest ciężko dostępne, na myśl również przychodzą mi 2x30/120 Tonsila. Jak możesz okres czy wolał byś głośnik 12' czy 15'.
  • #5 4618685
    maras_g
    Poziom 10