logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Radio Alpha VW Polo 1996 – jak odzyskać kod do radia po pojawieniu się SAFE?

azja9 28 Gru 2007 10:27 14098 9
REKLAMA
  • #1 4631078
    azja9
    Poziom 2  
    Witam,
    jestem blondynka i laikiem w dziedzinie elektroniki więc zadam pytanie godne blondynki-wczoraj po odpaleniu auta na wyswietlaczu radia pojawił mi sie SAFE,wydedukowałam,ze chodzi o jakies zabezpieczenie lub kod.Poczytałam troche posty na tym forum i potwierdziło mi sie to.Ale i tak nie wiem co z tym dalej zrobic?czy musze szukac magika od kodów?

Auto to Volkswagen Polo rocznik 96, radio ma napis alpha, jest chyba oryginalnie zamontowane -kupiłam samochód juz z tym radiem, jeżdze nim 3 lata i nigdy wczesniej to się nie zdarzyło.Od samochodu mam wszytskie papiery niemieckie, łacznie z ksiazka serwisową niemiecką, etc.,ale od radia nic.przeszukałam te papiery i lipa

wiem, ze chodzi o kod, czy ten kod jest do odzyskania?
  • REKLAMA
  • #2 4631141
    SlaweK
    Poziom 43  
    Ocena: 913
    Tak, jest do odzyskania, w serwisie autoryzowanym VW lub u fachowca od kodów. Takiego znajdziesz w zakładach rtv lub pytajac elektryków samochodowych, czasem na giełdach samochodowych lub elektronicznych. Poszukaj kartki wielkości wizytówki, zwykle wklejona była do instrukcji obsługi radia, będzie na niej numer radia VWZxxxxxxxxxxxx i SafetyNo który jest kodem a w instrukcji znajdziesz sposób jego wpisania. Tylko nie wpisuj kodów wymyślonych bo zablokujesz radio.

SławeK
  • REKLAMA
  • #3 4631153
    Tomek Włodarczyk
    Serwisant RTV
    Ocena: 331
    azja9 napisał:
    ....
    wiem, ze chodzi o kod, czy ten kod jest do odzyskania?

Oczywiście, że jest do odzyskania! Tutaj trzeba by było się zastanowić dlaczego radyjko zawołało kodu. Teoretycznie woła kodu po zdemontowaniu go z samochodu lub odłączeniu akumulatora.
  • #4 4631165
    azja9