Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

civic 1,4 lpg gasnie na luzie

djtofik 08 Sty 2008 23:38 4594 9
  • #1 08 Sty 2008 23:38
    djtofik
    Poziom 2  

    Witam mam civica 1,4 96 zalozylem instalacje 2 generacji i przy dojezdzaniu do skrzyzowania kiedy wlacze luz silnik traci obroty i silnik gasnie instalacja LOVATO czy to wina dolotu i jak to zmienic mam jakies otwory w obudowie filtra co robic !!! pomocy bo mnie szlak trafia !

    0 9
  • #2 09 Sty 2008 01:20
    szczerzuja
    Poziom 13  

    Witam
    jeżeli benzyna jest ok
    to serwis Lpg jeżeli gwarancja to bez problemu
    natomiast jeżeli i na benzynie jest gorzej to
    przede wszystkim silnik krokowy lub sonda lambda

    tak czy tak jeżeli kolega nie podstawowego warsztatu
    to serwis z kts i poprawienie błędów w komputerze.
    Pozdrawiam

    0
  • #3 09 Sty 2008 12:00
    djtofik
    Poziom 2  

    Na BEZNZYNIE JEZDZI OK TYLKO NA GAZIE po rozgrzanym silniku !

    0
  • #4 10 Sty 2008 15:29
    djtofik
    Poziom 2  

    I wszystko jasne chodzilo o dolot wystarczylo kolanka za 5 zł w rurze dolotowej odrucone do przeciwnej strony jazdy !!!

    0
  • #5 26 Sty 2008 19:34
    Janusz v-440
    Poziom 9  

    Cześć. jak lpg jest na gwarancji to niech magicy od gazu odkręcą śrubę wolnych obrotów ok 1/4 ( z kontrolą na analizatorze spalin ) omijającą zaworek sterowany membramą i podciśnieniem w redutorze nie mylić ze śrubą do napięcia membramy która przeważnie znajduje się bliżej osi reduktora . Wiem jak jest jak coś przykręcą to potem zapomną odkręcić bo za bramą warsztatu stoi lepsza fura i nadziany klient czekający na audiencje w warsztacie . Ta śruba - odkręcenie jej - daje ciut gazu na jałowych obrotach jak podciśnienie w kolektorze ssącym nie uchyla membramy - nie ma prawa gasnąć na krzyżówce i w ostrym zakręcie jak odkręcenie tej śruby da troche gazu .

    0
  • #6 27 Mar 2008 12:57
    przeemeek81
    Poziom 2  

    witam, mam podobny problem - mam civica z 1996 roku pojemnosci 1.4l - i gdy odpuszczam gazu - np podczas dojazdu do swiatel zrzucam na luz i obroty spadaja - na benzynie wszystko gra. ale na gazie obroty spadaja do okolo 300 obr/min i dopiero pozniej podnosza sie do prawidlowych, czasem moze przytrafic sie ze silnik zgasnie. Bylem u gazownika - stwierdzil ze mieszanka jest zbyt bogata - obnizyl ja raz pozniej jezscze raz - ale efekt pozostal. poradzil mi bym wymienil filtr powietrza. wymienilem i dalej to samo. co mam robic? ? ?
    dzieki za wskazowki

    0
  • #7 27 Mar 2008 19:57
    Doran
    Poziom 14  

    a taka prosta sprawa : czy rura dolotowa powietrza jest na swoim miejscu ? przy zasilaniu LPG nie powinna być, bo zbyt silny strumień powietrza przy wolnych obrotach będzie powodował właśnie taki efekt

    0
  • #8 27 Mar 2008 20:21
    TOMASZVTS16
    Poziom 15  

    temu gazownikowi możesz powiedzieć że on ma za bogatą dawkę i niech sobie sam założy inny filtr.Chwyt powietrza przy instalacji LPG musi być dużo
    mniejszy niż na benzynie. Żeby wywołać spadek obrotów na gazie wystarczy dmuchnąć do rury ssącej a co dopiero jeśli jest ona w okolicy przedniego grilla na który kierowana jest dość spory strumień powietrza.Posłuchaj rady kolegi przekieruj w miarę możliwość koniec rury w miejsce gdzie nie ma zawirowań powietrza

    0
  • #9 28 Mar 2008 07:20
    przeemeek81
    Poziom 2  

    dzieki za pomoc - w sobote sie tym zajme wg Waszych wskazowek - napisze jaki to przynioslo efekt i jak to zrobilem :)
    pozdro

    0
  • #10 28 Mar 2008 20:09
    przeemeek81
    Poziom 2  

    witam, zrobilem tak: zaslonilem w duzej mierze otowr dolotowy, nastepnie wstawilem oslone ktora mial niwelowac jakies zawirowania powietrza - (wlot umieszczony jest za lampa) i prostopadle do maski samochodu - zanim powietrze dojdzie do puszki z filtrem "zawija sie kilka razy" -mysle ze to w znaczym stopniu "uspokaja przeplyw powietrza". nie oczulem roznicy obroty daje spadaly - taka sytuacja dzieje sie nawet gdy samochod nie porusza sie. wydaje mi sie ze wowczas nie powinno byc problemow z zawirowaniami powietrza. sam nie wiem o co chodzi. moze zrobilem nie to co trzeba? albo nei tak? druga sprawa jaka zaobserwowalem jest to ze gdy przytykalem otwor zasysajacy powietrze - na benzynie - silnik nie gasl !!!!!! jakies lewe powietrze?? a gdy przelaczylem na gaz - zatykajac dlonia otowor silnik gas prawie natychmiast. hmm
    prosze o wskazowki
    pozdrawiam
    przemek

    0