logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy router ogranicza prędkość mojego łącza internetowego?

tezarrus 16 Lut 2008 11:52 17451 8
REKLAMA
  • #1 4810265
    tezarrus
    Poziom 10  
    witam! posiadam router Dlink DI-604. nie znam się na tym za bardzo, ale jeżeli posiadam łącze internetowe 20mbit a na wanie jest 10 to znaczy że on ogranicza moje łącze tak?
  • REKLAMA
  • #2 4810287
    K3
    Poziom 30  
    Ocena: 429
    tezarrus napisał:
    witam! posiadam router taki jak tu . nie znam się na tym za bardzo, ale jeżeli posiadam łącze internetowe 20mbit a na wanie jest 10 to znaczy że on ogranicza moje łącze tak?

logiczne, że jeśli ma na wejściu 10BaseT, to więcej niż 10Mbps nie wyciągnie

dla pewności wejdź sobie na strony testujące prędkość łącza i sprawdź, np
    www.dsl.cz czy www.speedtest.net
  • #3 4810412
    misiekpb
    Poziom 22  
    Ocena: 144
    tezarrus napisał:
    witam! posiadam router taki jak tu . nie znam się na tym za bardzo, ale jeżeli posiadam łącze internetowe 20mbit a na wanie jest 10 to znaczy że on ogranicza moje łącze tak?

Kolega chciał chyba napisać 2 Mbit a nie 20 Mbit.

Jeżeli 2 Mbit to nic niczego nie blokuje.
  • REKLAMA
  • #5 4810623
    slawekb61
    Poziom 16  
    Ocena: 3
    Omawiany router to:
    D-Link DI-604
    W ruterze są wbudowane 4 złącza przełącznika 10/100 Mb/s (10BaseT/100BaseTX Fast Ethernet). A więć niczego nie ogranicza. Prędkość 10BaseT posiadały stare karty sieciowe i to jedynie może ograniczać transfer. Router automatycznie dobiera szybkość transmisji do karty sieciowej.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 4810819
    K3
    Poziom 30  
    Ocena: 429
    slawekb61 napisał:
    Omawiany router to:
    D-Link DI-604