logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć elektrozawór 230V do migomatu zamiast mechanicznego?

olg 01 Mar 2008 18:22 6631 12
REKLAMA
  • #1 4862828
    olg
    Poziom 1  
    Ocena: 1
    Witam serdecznie
    Proszę o pomoc ! Mianowicie mam migomacik który nie ma elektrozaworu do gazu tylko mechaniczny zawór w rączce palnika. Stanąłem teraz przed koniecznoscią wymiany przewodu z palnikiem i muszę załozyc elektrozawór! Mam akurat sterowany 230V ! Przoszę o wyjasnienie jak podłączyc go aby działał prawidłowo! Jestem raczej laikiem więć bardzo proszę o wyjasnienie jak najprościej, jak go podłączyć zeby się otwierał podczas spawania?
    Dziekuję i pozdrawiam!:cry::cry:
  • REKLAMA
  • #2 4862929
    Zbych034
    Poziom 39  
    Ocena: 1414
    Podajesz napięcie na cewkę elektrozaworu i wtedy elektrozawór się otwiera.
  • #3 4862966
    Akrzy74
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 1503
    Zbych034-
    Cytat:
    Tak jak kol. napisał.Pamiętaj jednak że przy sterowaniu 230V fazę dajesz najpierw na bezpiecznik/musisz zamontować/a potem na cewkę elektrozaworu,natomiast 0/zero/na mikrowyłącznik w uchwycie-a powrót na elektrozawór.Po naciśnięciu wył. w uchwycie zawór się otworzy.
  • #4 4863382
    Henry12
    Poziom 17  
    Ocena: 100
    W tych migach jest z reguły tak że na włącznik w uchwycie idzie 12 lub 24 V z płytki i po przyciśnięciu przycisku przekażnik załącza trafo główne . Wg mnie to zawór należało by zasilić tam gdzie jest podawane napięcie na trafo główne lub przez dodatkowy przekażnik z cewką 12 lub 24V włączaną razem silnikiem podajnika . Reszta j w .Prawdopodobnie ze względów bezpieczeństwa nie podaje sie na uchwyt 230 V.
  • REKLAMA
  • #5 4863560
    elektromechanik
    Poziom 27  
    Ocena: 193
    Henry12 napisał: