Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Corolla XLi - odpowiednie podłączenie radia

LeniVietz 26 Mar 2008 18:36 2797 4
    LeniVietz
    Level 16  
    Witam,
    Od razu zaznaczam, nie znam się zbyt dobrze na samochodach i samochodowych systemach audio.
    Znalazłem kiedyś w domu stare radio samochodowe, które z początku wykorzystałem w taki sposób, że podłączyłem je do komputerowego zasilacza i do karty dźwiękowej, w szczegóły nie będę wnikał).
    Ostatnio zmieniłem komputer i stwierdziłem, że w nowym montować tego nie będę.
    Jako, że w samochodzie rodziców (Toyota Corolla XLi) nie ma radia, są za to (o ile mi wiadomo) głośniki chciałem spróbować wykorzystać to radio.

Problem jest następujący:
    Radio ma takie wyjścia do podłączenia do samochodu:
    http://img168.imageshack.us/img168/2563/radiotyl1ht7.jpg
    Te kabelki, które wystają to pozostałości po podłączeniu do komputera.

W samochodzie są takie kable:
    http://img329.imageshack.us/img329/8531/toyotamo3.jpg

Jak można to podłączyć?
  • Helpful post
    sebring89
    Level 21  
    musisz kupic kostke iso ktora pasuje z jednej strony do kabli z corolli, a druga strone skrobac i zarabiac koncowki zenskie(nie zbyt skomplikowane) tylko musisz wiedziec ktory jest ktory kabel z lewej +/- idt.
    LeniVietz
    Level 16  
    W radiu znam układ wszystkich wyjść.

Jeszcze jedno pytanie - czy jest jakaś stoona, gdzie można znaleźć schemat takiej kostki? Nie wszyscy na Allegro dołączają do kostki pełny opis - jak na złość sprzedający, do których mam za daleko na odbiór osobisty nie piszą w aukcji o tym ;) Bo wydaje mi się, że znalazłem odpowiednią kostkę do tego samochodu.
    LeniVietz
    Level 16  
    Dzięki wielkie, znalazłem schemat i jak tylko kupię kostkę zabiorę się od roboty :D