Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Corolla XLi - odpowiednie podłączenie radia

LeniVietz 26 Mar 2008 18:36 2473 4
  • #1 26 Mar 2008 18:36
    LeniVietz
    Poziom 16  

Witam,
    Od razu zaznaczam, nie znam się zbyt dobrze na samochodach i samochodowych systemach audio.
    Znalazłem kiedyś w domu stare radio samochodowe, które z początku wykorzystałem w taki sposób, że podłączyłem je do komputerowego zasilacza i do karty dźwiękowej, w szczegóły nie będę wnikał).
    Ostatnio zmieniłem komputer i stwierdziłem, że w nowym montować tego nie będę.
    Jako, że w samochodzie rodziców (Toyota Corolla XLi) nie ma radia, są za to (o ile mi wiadomo) głośniki chciałem spróbować wykorzystać to radio.

Problem jest następujący:
    Radio ma takie wyjścia do podłączenia do samochodu:
    http://img168.imageshack.us/img168/2563/radiotyl1ht7.jpg
    Te kabelki, które wystają to pozostałości po podłączeniu do komputera.

W samochodzie są takie kable:
    http://img329.imageshack.us/img329/8531/toyotamo3.jpg

Jak można to podłączyć?

0 4
  • Pomocny post
    #2 26 Mar 2008 18:46
    sebring89
    Poziom 21  

musisz kupic kostke iso ktora pasuje z jednej strony do kabli z corolli, a druga strone skrobac i zarabiac koncowki zenskie(nie zbyt skomplikowane) tylko musisz wiedziec ktory jest ktory kabel z lewej +/- idt.

0
  • #3 26 Mar 2008 19:33
    LeniVietz
    Poziom 16  

W radiu znam układ wszystkich wyjść.

Jeszcze jedno pytanie - czy jest jakaś stoona, gdzie można znaleźć schemat takiej kostki? Nie wszyscy na Allegro dołączają do kostki pełny opis - jak na złość sprzedający, do których mam za daleko na odbiór osobisty nie piszą w aukcji o tym ;) Bo wydaje mi się, że znalazłem odpowiednią kostkę do tego samochodu.

0
  • #5 26 Mar 2008 23:14
    LeniVietz
    Poziom 16  

Dzięki wielkie, znalazłem schemat i jak tylko kupię kostkę zabiorę się od roboty :D