Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Monitor LG Flatron ez T710BH wyłączył sie na dobre...

29 Mar 2008 13:01 1338 7
  • Poziom 11  
    Tak jak w temacie...Monitor podczas pracy zaczoł przełączać sie w różne tryby rozdzielczości,przesuwać obraz w każda strone po czym po chwili sie wyłaczył...Gdy jest podłączony do prądu kontrolka power nie swieci i tylko slychac ciche cykanie(jak by iskra przeskakiwała lub cos??:O) co 4-6 sekund.Zaglądałem do srodka i tak na oko nic nie widać żeby któryś z elementów był spalony,kondensatory wybrzuszone,wylane etc.Dodam też że mam pożyczony monitor 15" Compaq-a i co jakiś czas sie wyłącza na pare sekund a u właściciela nic takiego nie miało miejsca nigdy a 2 tyg temu zasilacz(juz drugi w ciągu roku )padł...komputer co jakiś czas sam sie resetuje...może to wina spadków napiecia w sieci 220v ??Jestem zielony z tego wszystkiego...Może na moim biurku jest coś co nie odpowiada Feng shui??hehe

Czekam na dobre rady fachowców i z gory dziekuje :)
    Pozdrawiam
  • Poziom 34  
    Cześć.
    Wygląda to na uszkodzony HOT, regulator napięcia i sporo zimnych lutów w odchylaniu.
    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Kiedys za czasów jak ten monitor miał gwarancje to własnie miał zimne luty ale tylko byl brak obrazu i w serwisie to zrobili a teraz to juz calkowita klapa....

Pozdrawiam
  • Poziom 34  
    Cześć.
    Jeśli Masz trochę pojęcia o elektronice Zmierz podane przezemnie elementy - jeśli nie Nieś do serwisu.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 26  
    Zgadzam się z kolegą , w LG zimne luty były plagą i prawdopodobnie to one są przyczyną awarii , od siebie dodam tylko że warto przejrzeć również płytkę PK pod tym kontem . Powodzenia
  • Poziom 12  
    miałem problemik z tym monitorem ze obraz stawał się coraz ciemniejszy mimo rozjaśniania, oddałem do serwisu i po paru godzinach było ok, winne wszystkiemu były zimne luty
  • Poziom 11