Na początek chcę napisać że jestem początkującym DJ'em i chciałbym się uczyć na dobrym sprzęcie.
Jak na razie mam uzbierane pieniądze na Odtwarzacz CD/MP3 . I tu zaczyna się dylemat. Mam do wyboru trzy odtwarzacze i każdy jest bardzo podobny technicznie . Pomóżcie mi w wyborze :
Pionier 200 ** Denon DN-S1000 ** Citronic CD-S6
To trzej kandydaci . Zależy mi na jak największej ilości funkcji/efektów .
Dziękuje .
Załączniki:
40716cit.jpg(20.29 KB)
Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
dns1000JPG.jpg.jpg(48.32 KB)
177972.jpg(13.87 KB)
Witam, DJem nie jestem, ale troszkę siedzę w tym temacie więc spróbuję Ci coś doradzić..
A więc:
-Citronic CD-S6 - Odtwarzacz niezbyt markowej firmy, jeśli chodzi o firmę to nie umywa się do Pioneera i Denona, może i ma bardzo dużo funkcji i wszelkiego rodzaju bajerów, ale osobiście na pewno bym się na niego nie zdecydował.
-Denon DNS1000, Dość dobra firma, jeden z nowszych modeli, ma bardzo dużo funkcji, efektów itd. w porównaniu z Pioneerem CDJ-200. Jednym słowem odtwarzacz wart swojej ceny, jedyna wada według mnie która jest rażąca, to odtwarzacz wygląda jak zabawka (bardzo małe gabaryty) co sprawia troszkę nie wygodę podczas grania (niezbyt stabilnie trzyma się podłoża, i przy szybkim manewrowaniu można go po prostu zrzucić ze stołu), do tego trochę śmiesznie wygląda na imprezie, po prostu jest malutki i jak już wspomniałem wygląda jak zabawka.
-Pioneer CDJ-200, chyba najbardziej markowy i ceniony wśród profesjonalistów odtwarzacz z tych trzech, niestety jest to jeden z starszych modeli Pioneera, dlatego posiada dość mało funkcji i efektów. Jest wygodny w obsłudze i przede wszystkim bezawaryjny (potwierdzone to jest przez użytkowników). Polecam go jeśli nie zależy Ci na dużej ilości bajerów, a na porządnym sprzęcie.