logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

jaki CD player? Pioneer CDJ-400 lub Denon DN-S1200 lub ...?

uki-lynx 14 Lut 2009 15:49 7961 15
  • #1 6149212
    uki-lynx
    Poziom 10  
    Witam!
    (jeśli umieściłem temat w złym miejscu to z góry przepraszam ;) )

Teraz mój "problem"
    Zastanawiam się nad kupnem 2 playerków (pojedynczych) dla DJ'a. Jestem początkujący i dopiero się ucze...
    Używał bd tego na małych imprezkach.
    Chce przeznaczyc na to max 4500/4600zł (za 2szt.)
    W tej cenie doszukałem się CD'ków jak w tytule czyli pionek CDJ-400 i denon DN-S1200 i nie wiem który z nich będzie lepszy? może macie jakieś ciekawsze propozycje w tym przedziale cenowym?
    Aha i do tego chciałbym kupic również jakiś mixer do 600/700zł, myślałem o: Reloop RMX-30 a może ktoś zaproponuje coś ciekawszego?
    (Dodam, że to ma byc raczej nowy sprzęt)

Prosze o porade oraz uzasadnianie swoich wypowiedzi.

pozdro
  • #2 6149422
    Dj Snake
    Poziom 22  
    Ocena: 16
    DN-S12000 jest malutki ;) Trochę chyba nawet za mały. Natomiast CDJ 400 to fajna maszynka z dużą ilością bajerów i w tej cenie chyba właśnie Pionnera bym wybrał. Co do miksera w podobnych cenach jest jeszcze Numark.
  • #3 6149469
    uki-lynx
    Poziom 10  
    no właśnie wiem, ze troche mały :/
    a jak z ich fukcjami i awaryjnością?

Numark, hmm jaki konkretnie?
  • #4 6149498
    Dj Snake
    Poziom 22  
    Kolega ma DN-S3500 czy jakoś tak i miał wcześniej CDJ 100S i kwestia czytania płytek - bez porównania na korzyść Pioneera. Denon się gubi przy troszkę bardziej zużytych płytach, przeskakuje... Laser jest słabszy. Ale wiadomo, są gusta i guściki... jest tutaj zapewne wielu fanów Pionka i wielu fanów Denona, każdy poleci co ma :) Najlepiej jakbyś miał możliwość porównać osobiście te dwa playery.
  • #5 6149538
    uki-lynx
    Poziom 10