logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nowy zasilacz PENTAGRAM CAV-620-A12S brak jednego pinu

faxfalkon 01 Kwi 2008 15:47 2166 6
REKLAMA
  • #1 4980823
    faxfalkon
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Witam serdecznie :)
    Mam problem z nowo zakupionym zasilaczem firmy PENTAGRAM CAV-620-A12S.
    Otóż "pragnąłem" go podłączyć do swojej już nie nowej płyty głównej - ASRock K7VT4A Pro z mikroukładem VIA VT8377A Apollo KT400A ... i co ?
    Po podłączeniu tego nowego zasilacza komputer "obudził" się na chwile i nici z włączenia.
    Nie wiem nie znam się, ale na załączonym załączniku pokazuję wtyczkę głównego zasilania płyty głównej na której brakuje jednej "damskiej" złączki w złączu.
    Czy to może być przyczyną tego, że moja już nie nowa puszka nie ruszyła?
    Nadmieniam, iż w starym... bardzo starym zasilaczu główne złącze ma wszystkie damskie wejścia w złączu...
    Za wyczerpujące podpowiedzi i pomoc z góry THX
    Moderowany przez TONI_2003:

Proszę przeczytać i stosować...
    Ogłoszenie: Wklejanie zdjęć.

• REKLAMA
  • #2 4980871
    spinnaker
    Poziom 32  
    Ocena: 37
    Wszystko OK - tam powinno być puste

Zdjęcie zapożyczone od Zenfista

Najprawdopodobniej kupiłeś za nowy zasilacz, w starszych zasiłkach tam był biały przewód (bodajże -5V)
  • REKLAMA
  • #3 4980882
    faxfalkon
    Poziom 11  
    Czyli czeka mnie zmiana płyty głównej tak? Mam zamiar zmienić "flaczki" w swojej puszce i zacząłem od zasiłki :) widzę jednak, że zmiana "flaczków" mnie nie ominie :) Ale tak na marginesie - dobry zakup czy nie ?
  • #4 4980898
    spinnaker
    Poziom 32  
    Zależy ile dałeś za tego Pentka

Nowe tak mocne zasilacze pod starsze konfiguracje nie bardzo pasują (szczególnie Athlony) bo tam zasilanie płyty, procka było ciągnięte z linii 5V gdzie w nowych zasiłkach ta linia bywa często za słaba (zasilanie procka z linii 12V)