Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Montaż alarmu - Peugeot Partner 2001r. 1.9D

04 Kwi 2008 00:51 13574 42
  • Poziom 12  
    Witam zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie montażu alarmu e Peugeot Partner 2001r. 1.9D. Samochód ma centralny zamek z pilota fabrycznie, ja dokupiłem alarm na allegro i chciał bym go dołączyć do centralnego zamka. Abym tego dokonał potrzebuje wskazówek gdzie się dołączyć do elektryki samochodu najlepiej jakiś schemat jeśli ktoś posiada. Szukałem już na forum lecz nic nie znalazłem odnośnie Partnera jak i Berlingo.
    proszę o pomoc
    z góry dziękuje za odpowiedzi
    pozdrawiam
  • Poziom 14  
    witam napisz czy masz przełącznik w samochodzie do blokowania i otwierania drzwi
  • Poziom 12  
    kolego "tomasz1122" o jaki przełącznik ci chodzi?
  • Poziom 14  
    czy w środku masz przełącznik do zamykania i blokowania drzwi od środka do centralnego
  • Poziom 12  
    nic takiego nie mam mam zwykłe zamykanie centralnego z kluczyka tylko
  • Poziom 28  
    Kolego cj-bobo. Zerknij do działu Zabezpieczenia i Alarmy. Sporo tam napisaliśmy o alarmach bezpilotowych (pod piloty fabryczne) i pilotowych. Najpierw czytaj, potem pytaj.
  • Poziom 12  
    kolego "mr-perch" jest wyraźnie napisane w temacie "Szukałem już na forum lecz nic nie znalazłem odnośnie Partnera jak i Berlingo" jeśli jest to wskaż mi taki temat z tym co potrzebuje najbardziej - schemat instalacji elektrycznej gdzie znajduje się oryginalny centralny zamek i ma wyprowadzenia. I nie pisz mi że nie szukałem na forum ok. nie sugeruj się tym kiedy dołączyłem do forum bo mam większe doświadczenie na elektrodzie niż ty - 4 letnie tyle tylko że pod innym kontem
  • Poziom 28  
    Na elektrodzie może masz i większe (chociaż tego nie widać). Ale ja mam zdecydowanie większe w branży, w której szukasz ratunku (19 lat). Szukaj dalej. Masz większe doświadczenie. A ja mam rozpiski i zdjęcia. Ot, taka mała różnica.
  • Poziom 14  
    kolego nie ma co się kłócić zdejmij boczek od strony kierowcy i w wiązce znajdż przewód brązowo biały i brązowo żółty i to będzie zamykanie i otwieranie
  • Poziom 12  
    kolego "mr-perch" nie chodzi mi tutaj aby cię obrazić tylko udowodnić ci że, zanim stworze temat przeszukam najpierw forum. Mój poprzedni nick z forum to "cjbobo10" tylko został zablokowany. Jeśli możesz pomóc będę bardzo wdzięczny
    pozdrawiam

    Dodano po 2 [minuty]:

    kolego "tomasz1122" czyli to już wiem z centralnym - dzięki a krańcówki od drzwi??

    Dodano po 4 [minuty]:

    no i jeszcze pytanie bym musiał raczej odłączyć od oryginalnego centralnego zamka kierunkowskazy i dać wyjście z centralki alarmu jest mi to potrzebne przy ustawianiu różnych funkcji?
  • Poziom 14  
    nie musisz odłączać od orginału itakbędzie działać a co do krańcówki to będzie to przewód prawdopodobnie niebieski jeżeli inaczej to pisz
  • Poziom 12  
    ok dzięki jestem wdzięczny
  • Poziom 28  
    A moim zdaniem (pewnie się mylę-brak doświadczenia) sygnał z krańcówek bierze się z trzech przewodów jednego złącza separując je diodami. Czasami nawet z czterech, jeżeli auto ma drzwi suwane z obu stron.
  • Poziom 12  
    o której wiązce przewodów mówimy??
    ja muszę się wpiąć z mojego alarmu z sterowaniem centralnego i z krańcówkami również muszę kierunkowskazy podłączyć.
    Czyli prosta sprawa:
    gdzie podpiąć zamknięcie centralnego zamka,
    gdzie podpiąć otwarcie centralnego zamka,
    mam jedno wejście na krańcówke w alarmie co mam tam dopiąć z wiązki kabli?
    a i co z kierunkowskazami teraz działają razem z centralnym zamkiem? jeśli mają działać z alarmem muszę coś odciąć - tak? i gdzie podpiąć alarm z wyjścia na kierunkowskazy?
  • Poziom 14  
    jeszcze raz powtarzam nic nie trzeba odcinać od orginału i tak wszystko będzie działać a przewody do kierunkowskazów będą w tej samej wiązce tylko trzeba poszukać kontrolką
  • Poziom 12  
    kolego a gdzie się zamknięcie i otwarcie centralnego zamka bo kabelków w kolorach jakich mi podałeś czyli brązowo biały i brązowo żółty nie mogę znaleźć
  • Poziom 14  
    jeżeli nie ma tej kolorystyki to weż wiązkę która wchodzi do drzwi kierowcy i za pomocą kontrolki podpiętej pod masę sprawdż na którym przewodzie zamyka i otwiera
  • Poziom 12  
    to jestem w stanie sprawdzić ale ja musze podać impuls z alarmu żeby załączyć centralkę i rozłączyć. I gdzie ten impuls musze podać w wiązkę nie ma ktoś rozpiski pinów w BSI
  • Poziom 14  
    jeżeli sprawdzisz który zamyka i otwiera to potem tylko podpiąć wyjście z alarmu i po bólu
  • Poziom 28  
    A dostawca alarmu nie dał rozpiski pod daną markę? Można ustawić odpowiedni program alarmu i włączać system niekoniecznie z impulsów centralnego zamka. Ot taki myk. Poza tym, trzeba przewidzieć sytuację, że będzie można alarm włączyć/wyłączyć kluczem w zamku drzwi :-)
  • Poziom 12  
    kolego "mr-perch" niestety nie otrzymałem instrukcji montażu pod mój samochód. Ja tylko potrzebuje się dowiedzieć w którym pinie i w jakiej kostce mam podpiąć impuls z centralnego zamka otwieranie i zamykanie oraz gdzie jest ta nieszczęsna krańcówka. Alarm ma wyjście tylko 170mA czyli impuls a nie sterowanie siłownikami.
    Montaż alarmu - Peugeot Partner 2001r. 1.9D
  • Poziom 28  
    Sam widzisz, jak z tym "doświadczeniem" jest różnie. SEO w bezpilotówce D ma specjalny program dla Partnera od 2000 roku : program 9 (kod 3359).
  • Poziom 12  
    nie bardzo rozumiem o co ci chodzi "SEO w bezpilotówce D ma specjalny program dla Partnera od 2000 roku : program 9 (kod 3359). "

    Dodano po 37 [sekundy]:

    a tak na marginesie ja mam centralny sterowany pilotem
  • Poziom 28  
    A ja wiem, co piszę. Doświadzcenie mi tak każe pisać. A ty w ogóle masz alarm SEO pod piloty fabryczne?
  • Poziom 12  
    nie, mam zwykły alarm z allegro, a w samochodzie mam orginalny centralny zamek z pilota w kluczyku. Partner ma 3 drzwi + klapa tylna podnoszona do góry. musze tylko znać gdzie się podpiąć alarmem
  • Poziom 28  
    cj_bobo napisał:
    bo mam większe doświadczenie na elektrodzie niż ty - 4 letnie tyle tylko że pod innym kontem


    I widzisz sam, jak Twoje doświadczenie Cię gubi. Już w pierwszym poście powinieneś napisać, jaki masz alarm (producent, nazwa, wersja, itp). A tak piszesz i czekasz, aż ktoś zgadnie. Skoro masz centralny sterowany fabrycznym pilotem, to jedynym wyjściem był zakup alarmu bezpilotowego i odpowiednie podłączenie go do samochodu. Po co dodatkowy pilot przy kluczu? Trzeba jednak było poczytać posty w dziale Zabezpieczenia i Alarmy przed zakupem alarmu na Alledrogo. Czekamy na nazwę producenta i model alarmu.
  • Poziom 28  
    A dlaczego wyżej zamieściłeś kawałek schematu alarmu SEO ?
  • Poziom 12  
    dla przykładu tylko aby pokazać co mnie najbardziej interesuje
    nie proszę o wiele interesuje mnie tylko gdzie podpiąć alarm w centralny zamek i krańcówki