Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 2000rok kontrolka ładowania

04 Kwi 2008 22:38 8528 17
  • Poziom 39  
    Nie świeci się kontrolka ładowania po włączeniu zapłonu,po odpaleniu i przegazowaniu alternator ładuje i kontrolka zaczyna się żarzyc,gdzie może byc błąd.Alternator Valeo, trzy przewody do alternatora do aku jeden i dwa inne w kolorze żółtym i zielonym w jednej małej kostce.Czy ktoś wie gdzie może byc przyczyna ,czy jest tam może jakiś przekażnik i gdzie ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 17  
    standardowo wymiana szczotek na wirniku. Do tego jeszcze łożyska przy okazji i komutator na tokarkę. będzie jak nowe.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 15  
    Prawdopodobnie skończyły się szczotki i może komutator.
  • Poziom 17  
    Standardowo z jednej strony żarówki przychodzi + (kl15) a z drugiej masa poprzez właśnie szczotki. Gdy dynamo zacznie ładować napięcia się wyrównują i kontrolka przestaje świecić. Jeśli kontrolka nie świeci po włączeniu stacyjki, a zaczyna żarzyć po odpaleniu silnika świadczy to tylko o krótkich szczotkach i jaju na komutatorze, lub luzie na łożyskach.
  • Poziom 19  
    Więc do alternatora dochodzą ci dwa przewody gduby z rozrusznika i cienki do kontrolki ładowania którym się zajmiemy. Odłącz cienki przewód od alternatora, przekręć stacyjke na zapłon i dotknij ten przewód do masy, sprawdz czy ci się pali, jeżali po każdym dotknięciu do masy będzie się palić to znaczy że masz uszkodzony alternator, a jeśli nie będzie się palić albo żażyć to musisz szukać w kostkach w samochodzie przez któromś nie przepływa dobrze prąd, jeśli to wina alternatora to musisz wymienić szczotki jeśli to nie pomoże to cały regulator. Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    wygląda faktycznie na zasilanie +15 ale dobrze by było wiedzieć jaki to alternator
  • Poziom 39  
    LElectricfil napisał:
    sprawdź bezpiecznik F22, sygnał lampki zapieprza też na BSI i na 9 pin DLC
    czyli nie będzie tam przekażnika jak w starych Reno,bo kable w tym samym kolorze to myślę,że oznaczenia ''+''i ''L''
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    czyli BSI do sprawdzenia ?no bo alternator dobry bo podstawiłem inny(od innego modelu ale wyprowadzenia kabli te same) i to samo.Co prawda przedtem nie ładował i po naprawie ładuje tylko ta kontrolka,a co było przedtem to nie wiem bo tak był kupiony i nie ładował wogóle.Cudów nie ma jakoś sobie poradzę ,ale zapytac nie szkodzi zawsze prościej jak ktoś coś doradzi co miał z tym do czynienia.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    problem będzie tkwił w liczniku jak nic nie znajdziesz to przerób sobie na standart już tak robiłem
  • Poziom 15  
    Witam. A czy połączenia kolega sprawdził? W autach z silnikami benzynowymi często przecierały się przewody w plastikowej prowadnicy pod kołem pasowym wału korbowego, objaw był identyczny.