Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat 1.9tdi z1 90 nagly spadek mocy powyzej 3,5tys ob/min

21 Kwi 2008 21:14 2623 8
  • Poziom 10  
    Problem jak w temacie, ostatnio zauwazylem ze czasami ma takiego mula, denerwujace :/ Szukalem odpowiedzi bo niby znany problem ale nie znalazlem :/
    Wie ktos moze co to moze byc ?? Mam wrazenie takie jakby turbo odcinal.
    Oprucz tego chyba termostat do wymiany bo pod 70 stapni sie grzeje jak jest zimno. Ale to nie jest raczej przyczyna bo mula zauwazylem jakos nie dawno a temperatura juz od zakupu taka sama.
    Rok temu jezdzilem 170 spokojnie a to juz powyzej 4tys obr/min.
    Prosze o jakas odpowiedz.
    I z gory pisze ze szukalem ale nie znalazlem nic na ten temat :D
  • Poziom 40  
    Witam.
    Masz najprawdopodobniej pękniętą gumę pomiędzy turbiną a dolotem.
    Jest to rura gumowa o długości około 5 do 7 cm. Pęka od dołu. Odkręć dwie opaski i zobacz.
    A w kompie usuń błąd ciśnienia doregulowania.
    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    luk333 napisał:
    Problem jak w temacie, ostatnio zauwazylem ze czasami ma takiego mula, denerwujace :/ Szukalem odpowiedzi bo niby znany problem ale nie znalazlem :/


    cos słabo szukałeś, wpisz sobie tryb awaryjny i przyjemnego czytania:D
  • Poziom 10  
    Po ostatnim dziwnym zachowaniu moje podejzenia teraz padaja na uklad paliwowy. Z tym 3,5 tys obrotow troche przeklamalem bo raz jest to przy 4 raz przy 3 tysiacach, roznie. Takrze tryb awaryjny odpada.

    Ostatnio samochud nagle zaczol sie zachowywac dziwnie a mianowice spadla mu moc. ciezko bylo go rozpedzic do 80 :/
    Pokminilem i wpadlem na pomysl ze moze filtr paliwa, i wymienilem. Zacisnolem stare zaciski na przewodach paliwowych przy filtrze, wczesniej troche go zalalem. Pochechlalem troche i odpalilem. Wsiadlem i pojechalem i cos tez mu mocy brakowalo a na swiatlach mi gasl :/
    przejechalem 5km otwozylem maske i zobaczylem ze w przewodach ida bable powietrza. KJupilem nowe zaciski i juz jest ok.
    Chyba z tego co mi sie wydaje to w zbiorniku jest pompa elektryczna, i z kad te bomble.
    Kuzyn mi mowil ze moze byc w zbiorniku sitko zasyfione i przez to sa te dziwne objawy.

    Czy to moze byc prawda, czy moze pompa w zbiorniku??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Popraw błędy, bo aż się nie chce czytać, a co dopiero odpowiadać!
  • Poziom 14  
    zapraszam na vaga bo reszta to to tylko omackie błądzenie
  • Poziom 10  
    1 Fault Found:
    00575 - Intake Manifold Pressure
    17-10 - Control Difference - Intermittent


    fragmet loga:

    011
    Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
    Boost Valvle

    /min mbar mbar %
    903 958.8 1009.8 92.6
    861 1009.8 1009.8 85.9
    1638 1244.4 1071.0 44.9
    3276 1672.8 1672.8 39.8
    2142 1458.6 1275.0 39.8
    3003 1785.0 1856.4 41.8
    3717 1795.2 1927.8 62.1
    2457 1336.2 1326.0 94.1
    2751 1703.4 1825.8 59.0
    3087 1805.4 1958.4 75.0
    3465 1836.0 2142.0 94.1
    3780 1815.6 2182.8 94.1
    4011 1805.4 1948.2 94.1
    4116 1795.2 1948.2 94.1
    1029 1101.6 1091.4 94.1
    2814 1621.8 1764.6 53.5
    2940 1815.6 1907.4 64.1
    3087 1856.4 2131.8 94.1
    3297 1866.6 2152.2 94.1
    3444 1866.6 2172.6 94.1
    3528 1856.4 1897.2 92.6
    3465 1530.0 1407.6 94.1
    3024 1173.0 1234.2 93.4
    2751 1122.0 1142.4 92.2
    2583 1101.6 1111.8 91.8
    2457 1091.4 1101.6 92.2
    2352 1081.2 1081.2 91.4

    Znajomy zauwazyl ze cieki przewodzik oplatany, laczacy sie z koncem rury powietrza przy dolocie jest jakby rozerwany. Niewiem czy nie probadzi on do jakiegos czujnika.

    Teraz cos wiadomo??
  • Poziom 39  
    Jak robiłeś ten log.
  • Poziom 10  
    Faktycznie moglem zrobic na jednym biegu. Ciala dalem:/