Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm Cyklop w Vw Golf III potrzebne kilka informacji :)

emilek221 23 Kwi 2008 21:22 5659 5
  • #1 23 Kwi 2008 21:22
    emilek221
    Poziom 2  

    Witam serdecznie problem alarmów był poruszany nie raz ale proszę o pomoc do tego konkretnego modelu i akurat do golfa III :) W golfie posiadam fabryczny alarm działający z klaksonem. Centralny zamek pneumatyczny sterowany + z elektryki w samochodzie to tylko elektryczny szyberdach. Większość kabelków wiem jak podłączyć ale i tu zacznę kilka pytań:
    1. Może od czujników ruchu czy z minusem i plusem mogę sie wpiąć gdziekolwiek czy musi to iść pod cyklopa ? Co z białym kabelkiem gdzie go wpiąć ?
    2. Syrenę mam z własnym zasilaniem (4 kabelki czerwony czarny niebieski biały) Gdzie niebieski a gdzie biały ? z tego co czytałem to jeden chyba ma być nie podpięty, gdyż do jednego przychodzi impuls plusa a do drugiego minusa
    3.Nie kumam tego schematu z VW z confort o co chodzi z tymi nożyczkami tam do zielonego kabelka (próbowałem sie wpiąć tym alarmem na krótko do zamykania czyli szarego kabla i wszystko chodziło więc czy z tym zielonym trzeba coś kombinować i go przecinać czy też wystarczy sie dopiąć ?
    4.Teraz może tak ze schematu cyklopa kabelek 11 podpiąć do koloru no właśnie jakiego może ktoś wie ? ale to ma być impuls masy tak wynika z schematu.
    Kabelek 10 jeżeli chodzi o tylni bagażnik to coś też czytalem ze trzeba sie wpiąć do podświetlania lampki tylniego bagażnika tak jest czy się mylę ? A co z przednią maską mam tam orginalny czujnik od alarmu dwa kabelki na czujnik a dwa jeszcze obok wszystko to przechodzi koło puszki z bezpiecznikami do kostki. tu nawet nie chodzi o kolory tylko najważniejsze na schemacie pisze (wyjście bezzwłoczne reaguje na impuls masy) czyli w tych kabelkach mam szukać minusa czy plusa ? i wtedy dopiero podpiąć do sterownika alarmu.
    5. Kabelek 5 do czego on ?

    Panowie odpadam w jednej minucie wydaje mi się ze wiem mniej więcej wszystko a póżniej nagle wszystko mi sie pier.... :( Proszę o pomoc
    W golfie jest sterowanie plusami więc nabyłem 2 przekaźniki z nimi umiem sobie poradzić, jeden do impulsu otwarcia a drugi do impulsu zamknięcia. Będzie mi może potrzeba więcej tych przekaźników ? ALARM MONTUJE PIERWSZY RAZ :) zawziąłem sie bardzo pomóżcie za co z góry dzięki :) Dołączam schematy. Pozdrawiam :) Panowie piszcie jak coś wiecie bo trochę autka rozebrałem w poszukiwaniu tych wszystkich kabelków Hehe :)

    0 5
  • #2 24 Kwi 2008 20:47
    pkhenr
    Poziom 32  

    jak pamiętam to szarego anio zielonego ciąć nie trzeba -podajesz na nie 12v(zamkn. i otw. )
    W syrence nie podpinasz jednego (kolor ustalisz jek podłaczysz zasilanie i przekręcisz kluczyk .Krańcówki w bagażniku do lamki pod brązowy z paskiem ,a pod maska tez pod brąz z paskiem .Zrób to a wtedy będzie mniej tego wypracowania do analizy no i zobaczymy czy w ogóle warto tłumaczyć

    0
  • #3 25 Kwi 2008 21:29
    emilek221
    Poziom 2  

    Witam zmontowałem to wszystko w całość zostało mi jedno pytanko jak odpalam autko to tak jak gdyby lekko zaczynała syrena działać przez 2-3 sekundy co jest ?

    0
  • #4 27 Kwi 2008 10:23
    252257
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 28 Kwi 2008 16:58
    emilek221
    Poziom 2  

    Koledzy prawdopodobnie spadek napięcia przy rozruchu... Może i tak jest ale jak to zlikwidować. Próbowałem sie podpinać do różnych plusów i minusów w samochodzie i efekt ten sam ciągle to samo. A dodam że ta syrena zachowuje się tak nawet jak jest podpięta tylko sama czyli plus do plusa a minus do minusa bez żadnego strerownika alarmu.

    0