Witam,
Też rozglądam się za jakimś projektem przetwornicy, natrafiłem na ten temat, przeczytałem kilkanaście stron, potem już przejrzałem pobieżnie. Wypowiada się tu wielu fachowców, więc może coś moglibyście polecić. Najbardziej interesowałby mnie jakiś gotowy projekt, już przetestowany przez kogoś, mogą być jakieś linki do stron, ja na razie nic nie znalazłem.
A więc moje wymagania:
- przetwornica ma zasilać dwie osobne końcówki mocy, wzmacniacz w stylu dual mono,
- każda końcówka dysponuje mocą ok. 50W więc nie dużo,
- oczywiście to do samochodu, więc zasilanie 12/14,4V
- napięcie na wyjściach przetwornicy ok. 2 x ±24V
- moc trafa myślę ok. 300W
- dodatkowo powiedzmy zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe.
Koszt raczej jest drugoplanową sprawą, zależy mi na wysokiej jakości. Trafo na pewno będę kupował w jakiejś firmie robiącej trafa do audio.
Mówię od razu że jestem początkujący w tej dziedzinie.
Więc ma ktoś pomysł na taką przetwornicę?? Pozdrawiam.
Też rozglądam się za jakimś projektem przetwornicy, natrafiłem na ten temat, przeczytałem kilkanaście stron, potem już przejrzałem pobieżnie. Wypowiada się tu wielu fachowców, więc może coś moglibyście polecić. Najbardziej interesowałby mnie jakiś gotowy projekt, już przetestowany przez kogoś, mogą być jakieś linki do stron, ja na razie nic nie znalazłem.
A więc moje wymagania:
- przetwornica ma zasilać dwie osobne końcówki mocy, wzmacniacz w stylu dual mono,
- każda końcówka dysponuje mocą ok. 50W więc nie dużo,
- oczywiście to do samochodu, więc zasilanie 12/14,4V
- napięcie na wyjściach przetwornicy ok. 2 x ±24V
- moc trafa myślę ok. 300W
- dodatkowo powiedzmy zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe.
Koszt raczej jest drugoplanową sprawą, zależy mi na wysokiej jakości. Trafo na pewno będę kupował w jakiejś firmie robiącej trafa do audio.
Mówię od razu że jestem początkujący w tej dziedzinie.
Więc ma ktoś pomysł na taką przetwornicę?? Pozdrawiam.