Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes klasa s - brak prawidłowego ładowania

11 Lut 2009 00:48 7349 17
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie
    Jestem zupełnym laikiem, wiec z góry proszę o wyrozumiałości.
    Posiadam mercedesa klasy s rok produkcji 2001 diesel 3,2 CDI mam problem z napięciem wychodzącym z alternatora na akumulator, wacha sie w okolicy około 11,50 i rośnie proporcjonalnie do obrotów silnika. wymieniłem alternator i nadal mam ten sam problem. W aso niestety tylko rozkładają ręce i mnie odpowiednio kasują. Proszę o pomoc lub radę.

regulamin pkt 11 popraw Michu
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 40  
    Nie wiem czy tam alternator jest razem z regulatorem napięcia ale jeśli nie to prawdopodobnie regulator napięcia nawalił. Zbadaj napięcie przed regulatorem napięcie czyli za diodami prostowniczymi. Powinno być sporo wyższe za to za regulatorem powinno być 14 z groszami.
  • Poziom 2  
    na alternatorze z obciążeniem (światła, dmuchawa) powinno być powyżej 14,2 do 14,7 V w zależności od tego co to za akumulator i jak jest eksploatowany samochód, krótkie trasy, częste starty, napięcie w górnej granicy, natomiast jeżeli dużo jeżdzi (zawodowo) może być dolna granica, sprawdź co wychodzi z alternatora, czy akumulator jest w bagażniku?? jeśli tak i alternator sprawny to sprawdz straty na przewodach.
  • Poziom 9