logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Problem z wyborem technikum. [ kończe gimnazjumm ]

!urban! 03 Mar 2009 21:35 8071 18
  • #1 6232484
    !urban!
    Poziom 17  
    Ocena: 27
    Witam! Niedługo podchodzę do jednego z najtrudniejszych i najważniejszych wyborów w moim życiu. Wybór szkoły po gimnazjum. Jestem za technikum ponieważ liceum jakoś mnie nie kręci i mam umysł ścisły. Teraz nie wiem do jakiego technikum iść. Mieszkam w Łodzi ( woj. łódzkie ) może polecicie jakieś szkoły. Myślałem na razie nad mechatronikiem ( ale wydaje mi się to głupim pomysłem ) , t. elektronik, do gastronomika, t. informatyk. Może mechanik ale nie rajcuje mnie perspektywa mazania się w smarze. Może ktoś poda plusy i minusy kierunków.
  • #2 6232558
    mr.Sławek
    Poziom 32  
    Ocena: 207
    Idz tam gzie jest twoja pasja.
  • #3 6232573
    !urban!
    Poziom 17  
    Tu jest problem. Bo jak bym chciał chodzić gdzie jest moja pasja to bym poszedł do samochodówki, elektronika informatyka i może przy okazji zachaczył o mechatronika.
  • #4 6232682
    Electrical
    Red. Komputery FAQ
    Ocena: 51
    Jak sobie wyobrażasz pomoc w wyborze kierunku?
    Może jakaś wyliczanka?
    I tak wybierzesz tam gdzie najbardziej chcesz iść ;-)
    Nie można ze wszystkiego być bardzo dobrym.... chyba, wybierz kierunek na którym czujesz się pewnie.
  • #5 6232720
    !urban!
    Poziom 17  
    Dobra z innej beczki. Opłacalność zawodów to tych szkołach. Zarobki miejsca pracy itp. Rozglądałem się trochę ale nie mogę do końca zrozumieć czym zajmuje sie mechatronik.
  • #6 6232749
    Electrical
    Red. Komputery FAQ
    Ocena: 51
    Moim zdaniem dla informatyka praca zawsze będzie. Elektronik, elektryk chyba też... w końcu potrzeba specjalistów ;-) (mam taką nadzieje bo to właśnie mój kierunek)
  • #7 6233175
    MacGyver.
    Poziom 21  
    Ocena: 29