Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master 2.5 dci gaśnie silnik

23 Kwi 2009 20:14 21776 14
  • Poziom 9  
    witam, mam problem z masterem, mianowicie przy obciazeniu silnika tzn duzy bieg a male obroty gasnie i swieci sie kontrolka STOP, ponowne odpalenie i jedziemy dalej. podlaczalem go do kompa i bledow nie widzi, moze ktos mial taki sam problem, dzieki za pomoc
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 36  
    PARAMETRY PRACY są równie ważne jak błędy czyli odczyt parametrów rzeczywistych w momencie wystąpienia problemu
  • Poziom 9  
    a jak moge sprawdzic te parametry?
  • Poziom 36  
    Jazda z CLIPEM na pokładzie
  • Poziom 33  
    sprawdź okablowanie silnika, kiedyś miałem podobny przypadek kable zwierały.
  • Poziom 9  
    wymienilem filtr paliwa i poki co sie poprawilo, zobacze na jak dlugo
  • Poziom 10  
    Witam Ja mam taki sam problem .wymieniłem Egr z przepustnicą ,sprawdzałem wtryski ,przepływke i dalej to samo dodaje gazu i zapala się kontrolka stop i gaśnie.
  • Poziom 36  
    marcinc5 napisał:
    Witam Ja mam taki sam problem .wymieniłem Egr z przepustnicą ,sprawdzałem wtryski ,przepływke i dalej to samo dodaje gazu i zapala się kontrolka stop i gaśnie.


    A co z ciśnieniem paliwa i jego regulacją?Jak sprawdzałeś wtryski?
  • Poziom 9  
    Witam, podlaczylem do kompa i bład P1882-odchylenia cisnienia paliwa, wymienilem czujnik cisnienia na pompie i pomoglo, tzn nie gasnie ale jest mułowaty! czujnik dzialal przez 2 miesiace i znowu to samo, wymienie filtr paliwa i zobaczymy czy cos sie poprawi
  • Poziom 2  
    witam. u mnie to samo raz jedzie raz gasnie. aby sprawdzic wtryski trzeba zdjąc z nich wezyki przelewowe i zalozyc przezroczyste najlepiej pasuja fi 10mm w srodku. odpalic silnik i zobaczyc czy wszystkie 4 napelniaja sie powoli i w miare rowno. jezeli jeden szaleje i podnosi sie szybko to znaczy ze jego zywot sie konczy. tak samo z przelewem na listwie. od 2 dni sledzilem wszystkie wpisy na forach donosnie gasniecia 2.5dci i wiekszosc ma problem ze spadkiem cisnienia na listwie. u mnie rozebralem regulator cisnienia na pompie wysokiego cisnienia i przedmuchalem powietrzem. sprawdzilem czy dziala podlaczajac go do prostownika i jest ok ale gdy podlacze go do instalacji w aucie to nie pracuje juz tak fajnie. buczy i nie domyka sie jak powinien. odnalazlem jego przekaznik zamienilem z innym bo tam wszystkie sa takie same i dalej ten problem z buczeniem. odnosze wrazenie ze napiecie na ten elektromagnes jest za niskie i nie zamyka sie do konca co powoduje spadek cisnienia paliwa ktore zamiast na listwe ucieka do powrotu. jak to sprawdzic czy napiecie jest ok . czy w waszych silnikach te elektromagnesy tez buczą a jak sie go dotknie to drżą?

    Dodano po 33 [minuty]:

    witam raz jescze. teraz znalazlem to:
    "Pomiędzy grodzią i akumulatorem,w plastikowej obudowie znajdziesz kostki łączące wiązkę silnika z resztą pojazdu bardzo wrażliwe miejsce na wilgoć,często wskutek mycia silnika.Kontrola konektor po konektorze wskazana."
    jutro tam zagladne to moze byc strzal w 10
  • Poziom 13  
    kolego sprawdź wtryski na przelewach jak są OK to wymień zasobnik ( listwę, w niej znajduje się regulator ciśnienia pewnie szwankuje )
  • Poziom 2  
    zawor na listwie jest sprawny. po moim przegladzie wszystkich mozliwych usterek i braku diagnozy od dwoch dni auto smiga jak trzeba. ciekawe na jak dlugo :)
  • Poziom 1  
    pewnie się spuźniłem ;-),
    miałem to samo - wymiana regulatora ciscienia na pąpie i po problemie
  • Poziom 9  
    Witam! Koledzy mam podobny problem. Zauważyłem ze jak jadę na 5 i 6 biegu powiedzmy przy rozpędzaniu na tych biegach samochód gaśnie zapala się STOP i SERV po takiej sytuacji samochód od razu bez problemu zapala jedzie dalej i za chwile znowu ta sama sytuacja i tak kilka razy. Później jedzie normalnie. Wpięcie kompa pokazało czujnik doładowania powietrza i czujnik położenia wału. moje pytanie czy to faktycznie może być przez któryś z tych czujników?
  • Poziom 24  
    osciloskop wpiety w CKP prawde ci powie