Wysiadł mi pilot od oryginalnego alarmu Volvo w samochodzie V40 (benzyna) 1998 r.
Niestety to już drugi padnięty pilot. Postanowiłem zmienić całą centralkę. Kupno oryginalnego pilota odpada, bo takiego gównianego systemu już nie chcę
Aby dojechać do domu odłączyłem wtyczki od skrzynki z alarmem. W tej chwili jeśli wepnę kable od keyless-a, to syrenka wyje i kierunki migają jak wypnę to brak jest centralnego. Mam więc do was pytanie, a właściwie dwa:
1. Jak tymczasowo odłączyć (które kable) syrenę i migające kierunki, tak aby działał sam centralny ?
2. Jeśli kupię alarm, to czy mogę wykorzystać te czujki ruchu oraz kable, które są z oryginalnym alarmem Volvo ? Jeśli tak, to jaki alarm będzie najłatwiej zamontować ?
W załączeniu jest foto skrzyneczki alarmu i centralnego, który znajduje się pod deską rozdzielczą z lewej strony i od której odpiąłem wtyczki.
Zdjęcia proszę dołączać używając funkcji "dodaj obrazek" - proszę to zmienić. [sharp]
Niestety to już drugi padnięty pilot. Postanowiłem zmienić całą centralkę. Kupno oryginalnego pilota odpada, bo takiego gównianego systemu już nie chcę

Aby dojechać do domu odłączyłem wtyczki od skrzynki z alarmem. W tej chwili jeśli wepnę kable od keyless-a, to syrenka wyje i kierunki migają jak wypnę to brak jest centralnego. Mam więc do was pytanie, a właściwie dwa:
1. Jak tymczasowo odłączyć (które kable) syrenę i migające kierunki, tak aby działał sam centralny ?
2. Jeśli kupię alarm, to czy mogę wykorzystać te czujki ruchu oraz kable, które są z oryginalnym alarmem Volvo ? Jeśli tak, to jaki alarm będzie najłatwiej zamontować ?
W załączeniu jest foto skrzyneczki alarmu i centralnego, który znajduje się pod deską rozdzielczą z lewej strony i od której odpiąłem wtyczki.
Zdjęcia proszę dołączać używając funkcji "dodaj obrazek" - proszę to zmienić. [sharp]