Witam,
Mam problem z wysokimi obrotami. Po przełączeniu na luz obroty oscylują w okolicy 3000, a po ok 3-4 sek. spadają do 1100. Podczas jazdy np. na drugim biegu samochód sam przyśpiesza bez wciskania gazu.
Chciałem oddać samochód do mechanika ale nie chcą się tym zająć bo to może być wszystko i wymieniali różne pomysły takie jak komputer, silnik krokowy, pompa itd. nie wszystko spamiętałem.
Po diagnostyce koputerowej nic się nie dowiedziałem, wszystko ponoć jest ok.
Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów mi napisać w jakiej kolejności co wymieniać i napisać mniejwięcej gdzie to jest umiejscowione?
Mam problem z wysokimi obrotami. Po przełączeniu na luz obroty oscylują w okolicy 3000, a po ok 3-4 sek. spadają do 1100. Podczas jazdy np. na drugim biegu samochód sam przyśpiesza bez wciskania gazu.
Chciałem oddać samochód do mechanika ale nie chcą się tym zająć bo to może być wszystko i wymieniali różne pomysły takie jak komputer, silnik krokowy, pompa itd. nie wszystko spamiętałem.
Po diagnostyce koputerowej nic się nie dowiedziałem, wszystko ponoć jest ok.
Czy mógłby ktoś z szanownych forumowiczów mi napisać w jakiej kolejności co wymieniać i napisać mniejwięcej gdzie to jest umiejscowione?