ostatnio wymieniałem kilka elementów w moim fiacie 125p i musiałem odkrecić aparat zapłonowy bo inaczej nie było dojścia
dopiero po jakimś czasie zorientowałem się że ten wałek z wieloklinem sie przestawił ...
i nie wiem teraz jak znowu ustawic zapłon
napiszcie mi wszystko co i jak powinno być od podstaw, bo prubowałem już 10000 kombinacji i rece mi opadają
jaka kolejność. który kabel W/N do którego gara, dosłownie wszystko bo już zgłupiałem totalnie
zapomniał bym dodać... mam silnik FSO 1500 na pasku rozrzadu ( taki jak w polonezach )
dopiero po jakimś czasie zorientowałem się że ten wałek z wieloklinem sie przestawił ...
i nie wiem teraz jak znowu ustawic zapłon
napiszcie mi wszystko co i jak powinno być od podstaw, bo prubowałem już 10000 kombinacji i rece mi opadają
jaka kolejność. który kabel W/N do którego gara, dosłownie wszystko bo już zgłupiałem totalnie
zapomniał bym dodać... mam silnik FSO 1500 na pasku rozrzadu ( taki jak w polonezach )