logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaka anatena abym mógł słuchać dalekiej rozłgośni?

Philmate 01 Cze 2009 22:33 1736 6
REKLAMA
  • #1 6605021
    Philmate
    Poziom 2  
    Witam
    Jestem totalnie początkujący, przed chwilą przyszedł mi do głowy pewien pomysł, czy jest antena radiowa nie ważne czy zewnetrzna czy wewnętrzna, abym mógł słuchać radia którego rozgłośnia oddalona jest ode mnie o około 150km, jak jadę samochodem radio te zanika mi około 60 km przed moim miastem.
    Jeśli jest taka możliwość prosiłbym o jakieś przykłady anten i jak to wszystko zamontować.
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 6605062
    bogi
    Poziom 29  
    Ocena: 245
    W samochodzie to nie, ale stacjonarnie można spróbować .
    Napisz czego chcesz słuchać.
  • REKLAMA
  • #3 6607130
    Philmate
    Poziom 2  
    Chce słuchać radia eska z lublina bądź warszawy.
  • #4 6608981
    bogi
    Poziom 29  
    Ocena: 245
    Masz do wyboru nie napisałes o którą chodzi

103,6 Radio Eska Lublin RTON Lublin Raabego* 1,00kW V

96,8 Radio Eska Siedlce RON Siedlce *Błonie* 0,20kW H

105,6 Radio Eska Warszawa RTCN Warszawa *PKiN* 3,20kW V

90,6 Radio Eska Białystok Białystok *B.UwB* 0,30kW H

88,6 Radio Eska Rock Białystok *B.UwB* 0,50kW H

104,4 Radio Eska Rock RTCN Warszawa *PKiN 0,50kW V

106,1 Radio Eska Rock Lublin *Komin EC Wrotków* 0,30kW V

W zależności od możliwości zrób dipol i przeskanuj powyższe częstotliwości. Jeśli coś odbierzesz to możesz inwestować w antenę
    kierunkową. Oczywiście mówię o odbiorze stacjonarnym.
  • REKLAMA
  • #5 6610766
    Philmate
    Poziom 2  
    To teraz tak co to znaczy dipol, i jak mam je przeskanować?
  • REKLAMA
  • #7 6611182
    SP5ANJ
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 658
    Cytat: