Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel corsa 1.7 di dlawienie, mulenie

21 Cze 2009 11:09 12784 12
  • Poziom 14  
    Witam.
    Posiadam samochod opel corsa c silnik isuzu 1.7 dti Y17 DT rocznik 2002.
    Mam powazny problem ktorego nie moge rozwiazac od roku czasu, po przekroczeniu 2 tys obrotow silnik zaczyna mulic,dlawic tak jak by cos go hamowalo ,ale nie zawsze bo czsami jak dostanie szfunga to przez jakis czas chodzi dobrze , idzie az milo , druga sprawa jest ze jak jade np. pod gore na malym gazie ponizej 2 tys obr. jest niby ok ale jak wcisne wiecej to go dlawi i gdy wtedy popuszcze troche to znow ozywa ,jak by nie to auto.
    Do tej pory zawsze sam robilem sobie kolo samochodu ale ten przypadek jest jakis wyjatkowy , bylem tez na komputerze ale po pol godzinnej jezdzie z laptopem nic nie wykazalo. Dwa miesiace temu lutowalem sterownik pompy ,byly dwa zine luty ,troche sie poprawilo ale dlawienie, mulenie pozostalo, tak mysle jeszcze czy nie jest zabrudzony nastawnik dawki paliwa tylko nie wiem czy on wystepuje w tych pompach , pompa to DENSO V5 .Czy ma ktos jakies pomysly? Bede wdzieczny za kaza pomoc
  • Poziom 28  
    Może zapowietrzają się przewody paliwowe?
  • Poziom 14  
    Ale gdy by sie zapowietrzal to bylyby trudnosci z odpaleniem ,a on pali od strzala tak na cieplym jak i na zimnym silniku, chociarz jak odkrecilem filtr paliwa to paliwa bylo tylko do polowy wkladu ,sprwdzilem smoka w zbirniku, przewody, nic nie znalazlem, na wszelki wypadek wymienilem uszczelki w obudowie filtra paliwa, tak jeszcze mysle jak sprawdzic czy sie nie zapowietrza ,przewody czarne ,nic nie widac przez nie
  • Poziom 14  
    Czy naprawde nikt nie wie w czym tkwi problem? Dodam jeszcze do pierwszego postu ze jak zgasze na chwile silnik np 2-3 min to przez chwile jest ok po chwili tak jakby przechodzil w tryb awaryjny
  • Poziom 35  
    Byłem świadkiem podobnego problemu w autku j.w., ale jak się okazało fachman przez nieuwagę założył przepływomierz odwrotnie tj. strzałką w przeciwnym kierunku do przepływu powietrza. Autko faktycznie "muliło", a było tuż po naprawie. Przeanalizowaliśmy cały zakres czynności naprawczych i udało się ustalić ww. pomyłkę. Autko powróciło do wcześniejszej kondycji.
  • Poziom 14  
    Tu przeplywomierz jest dobrze ,nowy oryginal, na innych forach wyczytalem ze taki objaw moze byc spowodowany brudnym nastawnikiem dawki paliwa ,czy wie moze ktos czy w pompie DENSO tez jest taki nastawnik ,i czy da sie go wyczyscic tak jak w pompach VP 37
  • Poziom 14  
    Panowie czy moze mi ktos powiedziec jaki powinien byc rzeczywisty początek wtrysku?Czy te wartosci sa prawidlowe?
    OP-COM 081125 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,22/06/2009. 13:04

    Dane serwisu:

    Tu możesz wpisać swoje
    dane, np.
    nazwę serwisu.


    Wybrany model>,2003,Corsa-C,Silnik,Y 17 DT

    Sterownik

    Klucz #1:EF
    Klucz #2:8F
    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

    Negatywna odpowiedź na usługę 0x30
    Powód jest taki: 0x22
    conditionsNotCorrectOrRequestSequenceError


    Negatywna odpowiedź na usługę 0x30
    Powód jest taki: 0x22
    conditionsNotCorrectOrRequestSequenceError


    Dane z bloków pomiarowych:

    Status zapłonu,Zał 12V
    Napięcie akumulatora,14.0 V
    Glówny przekaznik,Aktywny
    Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 %
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.00 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.51 V
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
    Przeł. sym. pełnej pozycji,Aktywny
    Przepływomierz powietrza,2.22 V
    Przepływomierz powietrza,53.3 kg/h
    Ciśniemnie ładowania,2.35 V
    Ciśniemnie ładowania,98 kPa
    żądanie ciśnienia ładowania,100 kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,4.55 V
    Ciśnienie atmosferyczne,96 kPa
    Temperatura powietrza wlotowego,2.94 V
    Temperatura powietrza wlotowego,33 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,0.84 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,96 °C
    Temperatura paliwa,41 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),1.82 V
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),1 216 kPa
    Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Wykryto sys klim
    Rzeczywisty początek wtrysku,17.0 CA
    Masa paliwa,5.0 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),74.5 %
    Prędkość pompy,429 obr/min
    Prędkość silnika,858 obr/min
    Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Lampka kontrolna,Wył
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Temperatura zewnętrzna,12.5 °C
    Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny
  • Poziom 14  
    Ponawiam prosbe, jaki powinien byc prawidlowy kat wyprzedzenia zaplonu wtym silniku?
  • Poziom 14  
    Czy na tym forum nie ma zadnego mechanika do opla?
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Kąt wtrysku masz prawidłowy, przepływomierz przy obrotach jałowych zawyża wskazanie, sprawdź jak zachowuje się przy dodawaniu gazu.
  • Poziom 14  
    Podziekowania dla rostex ,jutro sprawdze jak zachowuje sie przeplywomiarz na wyzszych obrotach, czy on wskazuje ze jest uszkodzony?
  • Poziom 14  
    Autko zrobione , teraz chodzi jak pszczolka,ladnie rowno przyspiesza, bez jakich kolwiek szarpan czy dlawien, pomoglo dopiero przeprogramowanie sterownika ECU (zmiana map)
    Temat do zamkniecia