logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zaprogramować nowy pilot do bramy na podstawie oryginalnego?

PUMA_No1 08 Lip 2009 15:53 18682 22
REKLAMA
  • #1 6475097
    PUMA_No1
    Poziom 1  
    Witam serdecznie.

Posiadam taki pilocik:
    http://www.sklep.automatykabram.pl/product_info.php?cPath=24_48&products_id=227
    Jeden przycisk służy do otwierania szlabanu na wjeździe na osiedle, drugi do bramy (która zastępuje szlaban w godzinach nocnych), a trzeci otwiera halę garażową.
    Jeśli kupie taki pilot to czy dam radę go jakoś sam zaprogramować na podstawie oryginalnego pilota (jestem raczej laikiem w takich sprawach...)???
    Administratorzy życzą sobie za nowego pilota ponad 200zł, dlatego chciałbym jakoś tego uniknąć.

Z góry dziękuje za odpowiedź.
  • REKLAMA
  • #2 6742766
    m4tt
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam,

Ponieważ jestem kompletnie zielony w tym temacie i ja zapytam jak najprościej mogę mieć jeden pilo obsługujący zarówno bramy garażu jak i bramę wjazdową?

Obie bramy garażu to Wiśniowski UniPro z automatem Integrum.
    http://www.sklep.kordula.com.pl/index.php?act...0-%20Zestaw%20INTEGRUM%20AW%20Wi%C5%9Bniowski

Brama wjazdowa to również Wiśniowski ze sterownikiem ST-2.
    http://www.wisniowski.pl/lng_pl/content/view/39/54/ (pierwsza z góry) z pilotem jak na tej stronie http://www.bramyonline.pl/product_info.php?products_id=395

Oba piloty pracują na częstotliwości 433,92 MHz.

Ponieważ pilot od bramy posiadał jeszcze jeden wolny kanał, myślałem, że uda mi się go zaprogramować do otwierania bramy wjazdowej. Niestety, sterownik bramy w ogóle go nie rozpoznaje (nie daje się zaprogramować). Dla pewności wykasowałem wszystki zaprogramowane piloty i zaprogramowałem oryginalne od bramy jeszcze raz. Nie było problemów.
    Jak mogę najszybciej i względnie najtaniej mieć jednego pilota do bramy wjazdowej i garażowej?