logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zaprogramować centralę CA-10 P i moduł GSM LT-2S do powiadomień SMS?

The Rage 12 Lip 2009 10:02 4315 7
  • #1 6768325
    The Rage
    Poziom 2  
    Witam serdecznie,

zacznę od tego, iż jestem początkującym w dziedzinie systemów alarmowych. Potrzebuję pomocy w zaprogramowaniu centralki CA-10 P oraz modułu GSM-LT 2S. Urządzenia miałyby zostać wykorzystane do ochrony domku jednorodzinnego (dwukondygnacyjnego) z szerokim wykorzystaniem możliwości powiadamiania o zdarzeniach na telefon komórkowy. Wstępnie zaprojektowany rozkład urządzeń widoczny jest na załączonych schematach. Od systemu oczekuję przede wszystkim możliwości powiadamiania o zdarzeniach, raportowania oraz sterowania wyjściem z poziomu telefony komórkowego (sms). Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

PARTER

PIĘTRO

Z instrukcjami się zapoznałem i próbowałem postępować zgodnie z nimi podczas programowania centralki i modułu. Niestety nie dołączyłem ostatnio moich plików konfiguracyjnych. Link poniżej:

http://rapidshare.com/files/254839823/CA-10-LT-2S.zip.html

Problem polega na tym, iż nie jestem specjalista w tej dziedzienie. Proszę o wszelkie opinię na temat projektu oraz załączonych plików knfiguracyjnych z programy dload10.
    Chciałbym jedynie wykluczyć popełnienie głupich błędów i dowiedzieć się czy system będzie działał w takiej konfiguracji.
  • Pomocny post
    #2 6768346
    Krzysiek_Gd
    Poziom 15  
    Ocena: 22
    Ja bym zaczął od tego, że troszkę dużo masz tu czujników jak na CA10, druga sprawa to ustawienie czujników PIR w większości są umiejscowione na przeciw okien - nie jest to najlepsze miejsce. proponuje przejrzeć wcześniejsze tematy i na pewno znajdziesz tam dużo informacji na ten temat. Jeżeli liczysz na rozbudowane powiadomienie to musisz zainwestować co najmniej w INTEGRĘ 64 i wystarczy LT-1S (64 komunikaty sms).
  • #3 6768807