Hej
W moich dwóch mercach 201 chciałem umożliwić otwieranie zamku pilotem, czyli podłączenie centralki pod układ z pneumatyczną pompą. Generalnie kupiłem centralki Magicar 820.
Generalnie wcześniej czytałem trochę na ten temat, również na tym forum tylko jakoś dalej nie czuję się na siłach by zacząć to podłączać, w sensie wolałbym zrobić to bez ew. wymiany pompy lub siłownika w drzwiach kierowcy
Otóż podstawą jest wpiąć się w tzw. "niebieski" przewód idący "w nogach" kierowcy, jest to wiązka składająca się z trzech przewodów, z tego co pamiętam to właśnie niebieski(odpowiedniki w drzwiach pasażera i bagażnika do zielony i żółty), prócz tego jest czerwony i brązowy, przy czym z doświadczenia w instalacjach mercedesowskich to czerwony to stały plus niezależnie od stacyjki, a brązowy to masa. I teraz tak, generalnie razem z centralkami dostałem instrukcje podłączenia tego ustrojstwa. Jest dokładnie napisane które kable podłączyć w jakim kierunku po rozcięciu niebieskiego kabla. Dwa kable we wiązce od centralnego należy zewrzeć. Zostają jeszcze dwa kable, które również trzeba podłączyć do wiązki od pompki, ale niestety w instrukcji nie jest napisane do jakich? Czy chodzi o te RT i BR, czy może trzeba to podłączyć do zielonego i żółtego?(pierwszy raz bym o czymś takim słyszał, ale może akurat?).
Jeśli ktoś byłby mi w stanie rozjaśnić po co są te dwa dodatkowe przewody to byłbym niezmiernie wdzięczny. No i czy aby na pewno nie potrzeba dodatkowych elementów by całość sprawnie działała ?? Nie chciałbym by potem cuda się działy przy ew. otwarciu kluczykiem etc.
Jeszcze dodatkowo schematy, samego centralnego w samochodach 201/124, wersja bez modułu komfortu oraz ten nieszczęsny schemat magicar:

W moich dwóch mercach 201 chciałem umożliwić otwieranie zamku pilotem, czyli podłączenie centralki pod układ z pneumatyczną pompą. Generalnie kupiłem centralki Magicar 820.
Generalnie wcześniej czytałem trochę na ten temat, również na tym forum tylko jakoś dalej nie czuję się na siłach by zacząć to podłączać, w sensie wolałbym zrobić to bez ew. wymiany pompy lub siłownika w drzwiach kierowcy

Otóż podstawą jest wpiąć się w tzw. "niebieski" przewód idący "w nogach" kierowcy, jest to wiązka składająca się z trzech przewodów, z tego co pamiętam to właśnie niebieski(odpowiedniki w drzwiach pasażera i bagażnika do zielony i żółty), prócz tego jest czerwony i brązowy, przy czym z doświadczenia w instalacjach mercedesowskich to czerwony to stały plus niezależnie od stacyjki, a brązowy to masa. I teraz tak, generalnie razem z centralkami dostałem instrukcje podłączenia tego ustrojstwa. Jest dokładnie napisane które kable podłączyć w jakim kierunku po rozcięciu niebieskiego kabla. Dwa kable we wiązce od centralnego należy zewrzeć. Zostają jeszcze dwa kable, które również trzeba podłączyć do wiązki od pompki, ale niestety w instrukcji nie jest napisane do jakich? Czy chodzi o te RT i BR, czy może trzeba to podłączyć do zielonego i żółtego?(pierwszy raz bym o czymś takim słyszał, ale może akurat?).
Jeśli ktoś byłby mi w stanie rozjaśnić po co są te dwa dodatkowe przewody to byłbym niezmiernie wdzięczny. No i czy aby na pewno nie potrzeba dodatkowych elementów by całość sprawnie działała ?? Nie chciałbym by potem cuda się działy przy ew. otwarciu kluczykiem etc.
Jeszcze dodatkowo schematy, samego centralnego w samochodach 201/124, wersja bez modułu komfortu oraz ten nieszczęsny schemat magicar:

