Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Jakie webasto do VW LT 45 MAX

pkpintercity 10 Paź 2009 11:44 2918 10
  • #1 10 Paź 2009 11:44
    pkpintercity
    Poziom 13  

witam chcę sobie kupić webasto do auta dostawczego marki VW LT 45 MAX , a jestem w tym zielony i nie wiem co kupić , i jakie dodatkowe elementy i jak to się montuje i tu jest moja prśba czy mi pomożecie z tym się uporać bo jeżdżę teraz w dalekie trasy a noce już coraz chłodniejsze i muszę w końcu zainstalować te webasto. i Chcia lbym tym ogrzać kabinę oraz jeśli istnieje taka możliwość to też pakę żeby tam można było spać :P:P

0 10
  • #2 13 Paź 2009 20:16
    l3l0
    Poziom 16  

oczywiscie chcesz suche webasto czyli tylko grzac kabine a nie silnik ... wiec masz do wyboru 2 firmy albo webasto AT 2000 lub eberspacher d1lc lub d1lcc obydwa sa podobnej mocy i wystarcza ci do ogrzania kabiny :)

0
  • #3 13 Paź 2009 21:42
    pkpintercity
    Poziom 13  

aha dokładnie chodzi o suche a teraz powiedz mi które byś mi bardziej doradził , i co muszę kupić żeby to wszystko złożyć w całość ???

0
  • #4 14 Paź 2009 18:00
    l3l0
    Poziom 16  

eber ma drozsze czesci wrazie naprawy ale sa mozliwosci regeneracji silnikow pompki paliwa itd i koszty o polowe mniejsze wtedy natomiast webasto ma tansze czesci .... hmm wiesz w eberze jak dbac o takiego d1lc wymieniasz sito raz na sezon ( okolo 90zl z wymiana biora ) to smiga czasami swiece ... a webasto jakbym mial polecic to Air Top 2000 ale zwykly nie najnowsze AT 2000 ST bo tam juz czesci drozsze sa ... zalezy od ciebie i jedno i drugie sie psuje . wytlumacze to moze tak silnik regenrowany ebera a webasto nowy ta sama cena wymiana palnika i uszczelek w webasto okolo 350zl w eberze swieca + sito 200 pare zlotych ale to po serwisach ceny ...
    musisz miec zeby to dzialalo :
    - agraget - czyli te niby webasto
    - wiazke elektryczna