Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz antenowy TV w domku rodzinnym

cobi_69 12 Lis 2009 12:35 8272 22
  • #1 12 Lis 2009 12:35
    cobi_69
    Poziom 21  

Nie jestem obeznany w temacie a niedawno natknąłem się na pojęcie wzmacniacza antenowego (ale nie zasilacza którego się podłącza do sieci i do końcówki antenowej) a ponieważ obecnie mam w domu tylko zwykłą antenę zewnętrzną (która swoją drogą ma już z 10 lat) i odbieram TVP1, TVP2, TVP Katowice, Polsat i bardzo śnieżący TVN. Oglądałem przed chwilką takie wzmacniacze na Allegro, kosztuje to około 80 złotych i zastanawia mnie czy efekt jest wart tych 80 złotych, a jak już wcześniej pisałem nie znam się na takich wzmacniaczach bo dopiero niedawno się o nich dowiedziałem, czy ktoś ma podobne urządzenie w domu?

0 22
  • #2 12 Lis 2009 12:40
    pajo21
    Poziom 35  

Wszyscy mają wzmacniacze jeżeli instalacja jest wielo-gniazdowa.
    Najważniejsza jest antena a dopiero potem można myśleć o jakimś wzmacniaczu.

0
  • #4 12 Lis 2009 12:50
    cobi_69
    Poziom 21  

Tylko są dwie rzeczy o których nie napisałem:
    -na jednym telewizorze (bliżej anteny) TVN śnieży ale da się pooglądać, a na drugim który jest jakieś 8m koncentryka dalej to już nie widać praktycznie nic,
    -o wzmacniaczu się pytam bo ostatnio ojciec u znajomego był i widział na telewizorze skrzyneczkę którą mu syn zakupił i ponoć strasznie się poprawiło z kanałami - poznajdował przy okazji kilka regionalnych i ogólnie bomba, myślałem że to pewnie dekoder, ale ojciec gada że to nie jest dekoder, tylko jakiś wzmacniacz i dlatego mnie to zastanowiło i napisałem tego posta.

PS kiedyś łapaliśmy też TV4 ale teraz już nie, da się go jeszcze złapać z naziemnej?
    PS 2 jaka jest cena takiej dobrej anteny do TV naziemnej?

0
  • #6 12 Lis 2009 16:17
    cobi_69
    Poziom 21