Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spadające obroty Corsa c 1,7DI

marcin2614 18 Lis 2009 15:57 12880 43
  • #1 18 Lis 2009 15:57
    marcin2614
    Poziom 11  

    Witam Wszystkich.
    Mam problem z Corsą c 1,7DI.
    Zaczynają spadać obroty zarówno na biegu jałowym jak i przy obciążeniu. Następuje to przy obrotach 2200obr/min i spadają do 1800obr/min, zaczynają falować i po dalszym wciśnięciu gazu jest ok.
    Nie jest to charakterystyczne dławienie silnika tylko wyraźne rozłączenie tylko czego?
    Egr wyczyszczony nawet dla testu zaślepiłem, nie ma różnicy.
    Na badaniu komputerowym żadnego błędu.
    Co może być przyczyną spadku obrotów?

    0 29
  • Relpol
  • #2 19 Lis 2009 18:22
    JANUARY111
    Poziom 14  

    Jak masz jakies logi np z op-coma to wklej

    0
  • #3 19 Lis 2009 21:18
    marcin2614
    Poziom 11  

    Proszę bardzo logi zrobione opcomem.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,17/11/2009. 15:42

    Dane serwisu:

    Tu możesz wpisać swoje
    dane,
    np. nazwę serwisu.


    Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

    Sterownik

    Klucz #1: EF
    Klucz #2: 8F
    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
    VIN: W0L0XCF***
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080
    ProgrammingDate: 20091019
    systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK
    systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU
    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
    systemNameOrEngineType: Y17DT

    Identyfikator: 1320

    CalibrationDate: STRCB0A

    Dane z bloków pomiarowych:

    Status zapłonu,Zał 12V
    Napięcie akumulatora,14.3 V
    Glówny przekaznik,Aktywny
    Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,12.5 %
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.47 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.73 V
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny
    Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
    Przepływomierz powietrza,2.31 V
    Przepływomierz powietrza,63.5 kg/h
    Ciśniemnie ładowania,2.37 V
    Ciśniemnie ładowania,103 kPa
    żądanie ciśnienia ładowania,102 kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,4.78 V
    Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa
    Temperatura powietrza wlotowego,3.27 V
    Temperatura powietrza wlotowego,26 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,1.04 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,87 °C
    Temperatura paliwa,33 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa
    Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl
    Rzeczywisty początek wtrysku,23 CA
    Masa paliwa,2.0 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),53.6 %
    Prędkość pompy,781 obr/min
    Prędkość silnika,1 564 obr/min
    Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Lampka kontrolna,Wył
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Temperatura zewnętrzna,12.5 °C
    Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

    Moderowany przez robokop:

    0
  • #4 25 Lis 2009 18:11
    marcin2614
    Poziom 11  

    Czy ktos może zinterpretować te logi bo niewiem co może byc przyczyną tego przerwania obrotów podejrzewam czujnik wału korbowego ale musze podmienić żeby mieć pewnosc.

    0
  • #5 25 Lis 2009 18:54
    robokop
    Moderator Samochody

    Czujnik wału korbowego spowodowałby wygenerowanie błędu. Zrób te logi jeszcze raz - najlepiej w trakcie tego szarpania - z tego tutaj raczej nic nie wynika.

    0
  • #6 26 Lis 2009 18:35
    marcin2614
    Poziom 11  

    logi przy predkosci 1500obr/min.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,26/11/2009. 17:44

    Dane serwisu:

    Tu możesz wpisać swoje
    dane,
    np. nazwę serwisu.


    Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

    Sterownik

    Klucz #1: EF
    Klucz #2: 8F
    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
    VIN: W0L0XCF***
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080
    ProgrammingDate: 20091019
    systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK
    systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU
    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
    systemNameOrEngineType: Y17DT

    Identyfikator: 1320

    CalibrationDate: STRCB0A

    Dane z bloków pomiarowych:

    Status zapłonu,Zał 12V
    Napięcie akumulatora,14.3 V
    Glówny przekaznik,Aktywny
    Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,12.1 %
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.51 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.75 V
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny
    Przeł. sym. pełnej pozycji,Aktywny
    Przepływomierz powietrza,2.45 V
    Przepływomierz powietrza,58.5 kg/h
    Ciśniemnie ładowania,2.25 V
    Ciśniemnie ładowania,98 kPa
    żądanie ciśnienia ładowania,102 kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V
    Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa
    Temperatura powietrza wlotowego,3.59 V
    Temperatura powietrza wlotowego,18 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,1.06 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,87 °C
    Temperatura paliwa,24 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa
    Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl
    Rzeczywisty początek wtrysku,23 CA
    Masa paliwa,2.0 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),55.5 %
    Prędkość pompy,771 obr/min
    Prędkość silnika,1 543 obr/min
    Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Lampka kontrolna,Wył
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Temperatura zewnętrzna,11.0 °C
    Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

    Dodano po 1 [minuty]:





    logi przy 2000obr/min.OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,26/11/2009. 17:44

    Dane serwisu:

    Tu możesz wpisać swoje
    dane,
    np. nazwę serwisu.


    Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

    Sterownik

    Klucz #1: EF
    Klucz #2: 8F
    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
    VIN: W0L0XCF***
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080
    ProgrammingDate: 20091019
    systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK
    systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU
    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
    systemNameOrEngineType: Y17DT

    Identyfikator: 1320

    CalibrationDate: STRCB0A

    Dane z bloków pomiarowych:

    Status zapłonu,Zał 12V
    Napięcie akumulatora,14.3 V
    Glówny przekaznik,Aktywny
    Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,19.1 %
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.67 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.82 V
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny
    Przeł. sym. pełnej pozycji,Aktywny
    Przepływomierz powietrza,2.80 V
    Przepływomierz powietrza,94.4 kg/h
    Ciśniemnie ładowania,2.43 V
    Ciśniemnie ładowania,105 kPa
    żądanie ciśnienia ładowania,106 kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,4.78 V
    Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa
    Temperatura powietrza wlotowego,3.47 V
    Temperatura powietrza wlotowego,21 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,1.02 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,87 °C
    Temperatura paliwa,24 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa
    Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl
    Rzeczywisty początek wtrysku,24 CA
    Masa paliwa,1.0 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),51.2 %
    Prędkość pompy,1 093 obr/min
    Prędkość silnika,2 185 obr/min
    Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Lampka kontrolna,Wył
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Temperatura zewnętrzna,11.0 °C
    Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

    Dodano po 1 [minuty]:

    logi przy 2500obr/minOP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

    Data i czas>,26/11/2009. 17:45

    Dane serwisu:

    Tu możesz wpisać swoje
    dane,
    np. nazwę serwisu.


    Wybrany model>,2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL

    Sterownik

    Klucz #1: EF
    Klucz #2: 8F
    Ustawiony normalny parametr synchronizacji.
    VIN: W0L0XCF***
    RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080
    ProgrammingDate: 20091019
    systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350
    vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK
    systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU
    systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
    exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009
    systemNameOrEngineType: Y17DT

    Identyfikator: 1320

    CalibrationDate: STRCB0A

    Dane z bloków pomiarowych:

    Status zapłonu,Zał 12V
    Napięcie akumulatora,14.3 V
    Glówny przekaznik,Aktywny
    Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,29.3 %
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.88 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.94 V
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny
    Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny
    Przepływomierz powietrza,2.96 V
    Przepływomierz powietrza,141.8 kg/h
    Ciśniemnie ładowania,2.71 V
    Ciśniemnie ładowania,116 kPa
    żądanie ciśnienia ładowania,125 kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V
    Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa
    Temperatura powietrza wlotowego,3.33 V
    Temperatura powietrza wlotowego,24 °C
    Temperatura cieczy chłodzącej,1.00 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C
    Temperatura paliwa,26 °C
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa
    Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Nie wykr. sys kl
    Rzeczywisty początek wtrysku,25 CA
    Masa paliwa,6.0 mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 %
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0.0 %
    Prędkość pompy,1 293 obr/min
    Prędkość silnika,2 589 obr/min
    Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min
    Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywny
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Lampka kontrolna,Wył
    Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
    Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
    Temperatura zewnętrzna,11.0 °C
    Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

    Dodano po 5 [minuty]:

    Zawsze działo sie to pomiedzy obrotami 1800 a 2200obr/min.A dzis zaczeły falowac na obrotach jałowych było wyraznie słychac po pracy silnika i wskazaniach obrotomierza.
    nagranie pływania wolnych obrotów.[PROGVER],OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows
    [TIMESTAMP],26/11/2009. 17:49
    [WSINFO],Tu możesz wpisać swoje ,dane, ,np. nazwę serwisu.,,
    [MODELINFO],2001,Corsa-C,Silnik,Y 17 DTL
    [ECUINFO],Klucz #1: EF,Klucz #2: 8F,Ustawiony normalny parametr synchronizacji.,VIN: W0L0XCF***,RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015080,ProgrammingDate: 20091019,systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350,vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97227225 DK,systemSupplierECUSoftwareNumber: DYRU,systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004,exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01009,systemNameOrEngineType: Y17DT ,Identyfikator: 1320,CalibrationDate: STRCB0A ,
    [MBLOCKSINFORMATION]

    [SELINFO],1,2,3,4,5,6,7,8,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,
    Idő,Status zapłonu,Napięcie akumulatora,Glówny przekaznik,Przekaznik zaworu przelewowego,Sygnał sensora pozycji pedału gazu,Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Przeł. sym. pełnej pozycji,Przepływomierz powietrza,Przepływomierz powietrza,Ciśniemnie ładowania,Ciśniemnie ładowania,żądanie ciśnienia ładowania,Ciśnienie atmosferyczne,Ciśnienie atmosferyczne,Temperatura powietrza wlotowego,Temperatura powietrza wlotowego,Temperatura cieczy chłodzącej,Temperatura cieczy chłodzącej,Temperatura paliwa,Przełącznik 1 hamulców,Przełącznik 2 hamulców,Przełącznik sprzęgła,Ciśnienie oleju,Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),Kodowanie systemu klimatyzacji (A/C),Rzeczywisty początek wtrysku,Masa paliwa,Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),Prędkość pompy,Prędkość silnika,Pożądana prędkość jałowa,Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Puls prędkości pojazdu,Prędkość pojazdu,Lampka kontrolna,Lampka kontrolna czasu żarzenia,Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Temperatura zewnętrzna,Przekaźnik 1 wentylatora,Przekaźnik 2 wentylatora,Przekaznik 3 wentylatora,
    sec,,V,,,%,V,V,,,V,kg/h,V,kPa,kPa,V,kPa,V,°C,V,°C,°C,,,,,,V,kPa,,CA,mg/suw,%,%,obr/min,obr/min,obr/min,,,,,km/h,,,,°C,,,,
    0.25,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,24.3,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,427,855,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    0.60,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.80,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,864,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    0.94,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.00,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,422,841,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    1.28,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.98,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,422,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    1.63,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.96,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,863,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    1.97,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,420,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    2.32,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.49,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,422,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    2.66,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,430,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    3.00,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.10,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,424,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    3.35,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,408,817,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    3.69,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.20,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,439,878,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    4.03,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,423,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    4.38,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.37,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,406,817,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    4.72,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.20,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,439,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    5.07,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.37,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,427,858,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    5.41,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,412,826,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    5.75,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.76,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,436,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    6.10,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.24,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,429,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    6.44,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.82,25.4,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,416,833,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    6.78,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.90,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,423,848,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    7.13,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.80,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    7.47,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.02,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,417,842,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    7.82,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.08,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,419,838,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    8.16,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.00,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,437,873,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    8.50,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,419,840,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    8.85,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,417,832,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    9.19,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,18,4.0,5.1,74.5,437,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    9.53,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.02,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,423,846,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    9.88,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.45,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,421,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    10.22,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.20,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,431,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    10.57,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,25.5,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,420,841,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    10.91,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,412,826,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    11.25,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.12,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,435,865,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    11.60,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.51,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,427,858,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    11.94,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.06,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,418,835,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    12.28,Zał 12V,13.8,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.71,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,426,851,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    12.63,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.49,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,431,866,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    12.97,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.51,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,419,844,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    13.32,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.96,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,419,839,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    13.66,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.65,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    14.00,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.04,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,421,845,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    14.35,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.02,25.2,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,423,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    14.69,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,2.04,24.7,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,430,861,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    15.03,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.73,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,413,828,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    15.38,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.71,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,27,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,427,855,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    15.72,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.78,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.90,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,434,868,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    16.07,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.88,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,418,838,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    16.41,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,423,843,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    16.75,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.45,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,435,866,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    17.10,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.92,25.3,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,5.0,5.1,74.5,420,842,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    17.44,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.84,24.6,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,5.0,5.1,74.5,420,839,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    17.78,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.29,25.0,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,432,862,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    18.13,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,0.98,25.1,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,424,847,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    18.47,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.92,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,16,6.0,5.1,74.5,408,818,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    18.82,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.57,24.9,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,438,874,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,
    19.16,Zał 12V,14.0,Aktywny,Aktywny,0.0,0.98,0.49,Aktywny,Nieaktywny,1.41,24.8,2.25,98,100,4.76,100,3.18,29,0.88,93,29,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,Normalne,Nie zaprogr.,0.00,0,Nie wykr. sys kl,17,4.0,5.1,74.5,426,857,850,Nieaktywny,Nie zaprogr.,Nieaktywny,Nie odebrane,0,Wył,Wył 12V,Nieaktywny,11.0,Nieaktywny,Nieaktywny,Nieaktywny,

    Moderowany przez robokop:

    0
  • #7 03 Gru 2009 18:02
    marcin2614
    Poziom 11  

    No i co wynika z tych logów prosze o odczyt i rade? co może byc przyczyną spadku predkosci obrotowej silnika?

    0
  • Relpol
  • #8 03 Gru 2009 19:38
    robokop
    Moderator Samochody

    Z tych logów wynika - dziwna wartość dawki paliwa - przy 1500 rpm - 2mg, przy MAF 58.5 kg/h, przy 2200RPM i MAF ,94.4 kg/h - 1mg a przy 2600 i MAF 141.8 kg/h - 6mg ?

    Niech ci ktoś zrobi logi normalnym sprzętem.

    0
  • #9 03 Gru 2009 21:36
    marcin2614
    Poziom 11  

    Byłem już na kilku komputerach nawet w oplu na techu stwierdzili ze przepływomierz do wymiany ale logów to już nie dali do wglądu.Podmieniłem inny przepływomierz i to samo.Mam logi zrobione z takiego samego auta jak moje.Uniego wygląda to tak:
    -1575obr/min
    Rzeczywisty początek wtrysku 23CA
    masa paliwa 3,0mg/suw
    przepływ:66,1kg/h 2,53V

    -1990obr/min
    24CA
    4,0mg/suw
    78,6kg/h 2,41V

    -2013obr/min
    24CA
    4,0mg/suw
    79,1kg/h 2,82V

    -2500obr/min
    24CA
    6,0mg/suw
    164,2kg/h 3,06V

    -3058obr/min
    29CA
    8,0mg/suw
    214,8kg/h 3,47V

    Wiec dlaczego umnie przy 1800obr/min rzeczywisty poczatek wtrysku zaczyna spadac do 20CA masa jeszcze pozostaje na 4,0mg/suw.A już przyobrotach 2000obr/min rzeczywisty poczatek wtrysku to 24CA a masa paliwa spada do 1,0mg/suw.A przy obrotach 2500obr/min i wzwyż wszystko wraca do normy rzeczywisty poczatek wtrysku 25CA a masa paliwa 6,0mg/suw.U kolegi wyraznie widac że zarówno jedno i drugie cały czas ze wzrostem obrotów rosnie.Co może byc przyczyną tak niskiej masy paliwa w tej predkosci obrotowej?

    0
  • #10 04 Gru 2009 11:42
    JANUARY111
    Poziom 14  

    robokop napisał:
    Z tych logów wynika - dziwna wartość dawki paliwa - przy 1500 rpm - 2mg, przy MAF 58.5 kg/h, przy 2200RPM i MAF ,94.4 kg/h - 1mg a przy 2600 i MAF 141.8 kg/h - 6mg ?

    Niech ci ktoś zrobi logi normalnym sprzętem.


    Nie wiem co kolega mial na mysli mowiac ;Niech ci ktoś zrobi logi normalnym sprzętem.
    Tak sobie mysle czy nie jest to wina zawotu TCV na pompie wtryskowej (przestawiacz konta wtrysku) tu jest taki zawor http://aukcja***
    Moderowany przez robokop:

    Skasowałem link do aukcji oraz niepotrzebny załącznik.

    0
  • #11 04 Gru 2009 15:55
    marcin2614
    Poziom 11  

    Wykrecałem już raz ten zawór bo przeciekał na gniezdzie tam gdzie przychodzi wtyczka.Wyprowadziłem bezposrednio z pinów kable i zalałem klejem epoksydowym.Pomoglo ale tylko na miesiąć teraz znów wydostaje sie paliwo chodz tym razem niewspina sie po przewodach do sterownika tylko scieka w dół.Sprubuje porozmawiac z jakims pompiarzem może cos mi doradzi.Tylko niewiem co jest odpowiedzialne za podanie wartosci tak małej masy paliwa.
    Przy obrotach 2000obr/min wynosi 1mg/suw.Czyżby ten zawór to przestawiacz kąta wtrysku.

    0
  • #12 04 Gru 2009 22:04
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 05 Gru 2009 19:08
    JANUARY111
    Poziom 14  

    owik komplenie Cie nie rozumie i nie wiem o co Ci chodzi , logi po to kazalem wkleic ,bo pomyslalem ze szybciej znajdzie ktos kto pomoze koledze,natomiast co do pompy to chyba na czy nie widziales pompy denso V5 ,to dokladnie ta pompa
    Spadające obroty Corsa c 1,7DI

    0
  • #14 06 Gru 2009 09:31
    marcin2614
    Poziom 11  

    Więc myslicie że jest to wina zaworu TCV który steruje przestawiaczem wtrysku.Czy może wina samego przestawiacza wtrysku.Który może sie zaciera w pompie tylko dziwne że akurat w tym zakresie obrotów.

    0
  • #15 07 Gru 2009 23:00
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #16 08 Gru 2009 16:24
    marcin2614
    Poziom 11  

    Posłuchaj no kolego owik.Kolega january111 prubóje mi pomóc a ty nie musisz go odrazu krytykować.Nieważne czy zdjęcie jest z tyłu ,z przodu ,czy z boku wiemy o jaka pompe chodzi.Jesli chcesz cos napisać to wypowiedz sie na temat.Np dlaczego poczatek wtrysku i masa paliwa spada przy 2000 obr/min?

    0
  • #17 09 Gru 2009 18:21
    JANUARY111
    Poziom 14  

    owik napisał:
    Nie utożsamiaj mojej wypowiedzi, z kolegą JANURAY111. On nie wie do tej pory, dlaczego mu błędne zdjęcie zarzuciłem. Jeszcze sam latem tego roku, zgłębiał tajniki takiej pompy pytając o podstawy na tym forum. Zdjęcie zapożyczył z forum opla. Żeby była jasność, tą pompę się fotografuje z drugiej strony, wtedy coś można powiedzieć. Powodzenia.



    Żeby była jasność, tą pompę się fotografuje z drugiej strony. Ale wymyslil ,powiedzial co wiedzial. Masz racje zaglebialem tajniki pompy i co ztego? Zaglebialem ,pytalem na tym forum i sprawe rozwiazalem ,teraz dziele sie sfoimi doswiadczeniami.
    marcin2614 paczka poszla dzisiaj ,jak przetestujesz daj znac ,pin do ster wyslalem na poczte

    0
  • #18 19 Gru 2009 11:57
    marcin2614
    Poziom 11  

    Po zamieniałem prawie wszystko na próbe: sterownik silnika,sterownik pompy,przepływomierz,czujnik wału,czujnik ćisnienia w kolektorze ssącym,zawór kąta wtrysku TCV.I nadal to samo pozostał tylko pedał gazu na podmiane i czujnik powietrza tzw.barometr.Ale coś mi się wydaje ze to chyba coś jednak w pompie wtryskowej.

    0
  • #19 04 Sty 2010 20:49
    marcin2614
    Poziom 11  

    Dane z bloków pomiarowych: obr/min 1400 1500 1800 2000 2100 2200 2300 2500 2800 3000 3500
    Status zapłonu,Zał 12V
    Napięcie akumulatora,14.5 V
    Glówny przekaznik,Aktywny
    Przekaznik zaworu przelewowego,Aktywny
    Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % 9,80% 11,70% 15,20% 18,00% 18,70% 18,00% 24,60% 28,50% 31,60% 36,70% 42,20%
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V 1,41V 1,45V 1,49V 1,55V 1,57V 1,55V 1,67V 1,73V 1,78V 1,88V 1,96V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V 0,71V 0,73V 0,75V 0,76V 0,78V 0,76V 0,82V 0,86V 0,88V 0,94V 0,98V
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny
    Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Aktywny Aktywny Nieaktywny Aktywny Aktywny Nieaktywny Nieaktywny Nieaktywny Aktywny
    Przepływomierz powietrza,2.02 V 2,39V 2,12V 2,27V 2,73V 2,67V 2,69V 3,00V 3,20V 3,14V 3,27V 3,43V
    Przepływomierz powietrza,23.7 kg/h 57,0kg/h 61,6kg/h 70,6kg/h 76,2kg/h 76,1kg/h 63,0kg/h 99,3kg/h 137,3kg/h 151,2kg/h 170,1kg/h 200kg/h
    Ciśniemnie ładowania,2.24 V 2,27V 2,27V 2,31V 2,37V 2,37V 2,31V 2,35V 2,61V 2,65V 2,80V 3,00V
    Ciśniemnie ładowania,97 kPa 98kPa 99kPa 100kPa 102kPa 103kPa 101kPa 101kPa 112kPa 113kPa 119kPa 128kPa
    żądanie ciśnienia ładowania,100 kPa 101kPa 102kPa 103kPa 106kPa 106kPa 107kPa 116kPa 124kPa 128kPa 136kPa 139kPa
    Ciśnienie atmosferyczne,4.76 V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V 4,76V
    Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa 100kPa
    Temperatura powietrza wlotowego,3.53 V 3,53V 3,51V 3,51V 3,49V 3,49V 3,47V 3,43V 3,45V 3,45V 3,43V 3,47V
    Temperatura powietrza wlotowego,20 °C 20C 20C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C
    Temperatura cieczy chłodzącej,1.55 V 1,55V 1,53V 1,53V 1,51V 1,49V 1,47V 1,45V 1,43V 1,41V 1,39V 1,35V
    Temperatura cieczy chłodzącej,71 °C 72C 72C 72C 72C 72C 74C 74C 75C 75C 75C 77C
    Temperatura paliwa,21 °C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C 21C
    Rzeczywisty początek wtrysku,17 CA 22CA 23CA 23CA 24CA 24CA 24CA 23CA 24CA 26CA 28CA 34CA
    Masa paliwa,5.0 mg/suw 2,0mg/suw 1,0mg/suw 2,0mg/suw 2,0mg/suw 2,0mg/suw 2,0mg/suw 5,0mg/suw 6,0mg/suw 6,0mg/suw 7,0mg/suw 7,0mg/suw
    Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,5.1 % 5,10% 5,10% 5,10% 5,10% 5,10% 5,10% 5,10% 5,10% 5,10% 5,10% 5,10%
    Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),74.5 % 53,60% 52,80% 52,80% 54,00% 54,00% 54,40% 46,60% 0,00% 0,00% 0,00% 0,00%
    Prędkość pompy,423 obr/min 701obr 779obr 897obr 1020obr 1062obr 1100obr 1170obr 1262obr 1367obr 1512obr 1780obr
    Prędkość silnika,848 obr/min 1403obr 1559obr 1797obr 2046obr 2128obr 2197obr 2341obr 2526obr 2733obr 3028obr 3564obr
    Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min 850obr 850obr 850obr 850obr 850obr 850obr 850obr 850obr 850obr 850obr 850obr

    Podmieniłem na próbe pedal gazu nadal to samo.Nic poprawy więc już wszystko zostało podmienione pozostaje tylko pompa wtryskowa i wtryski.

    Moderowany przez robokop:

    0
  • #20 22 Lut 2010 01:16
    danek23
    Poziom 17  

    Koledzy odświerzę temat. Mam podobny kłopot z świerzo zakupionym autem oplem Combo 1,7 Di z 2002 roku. Chodzi o to, że auto odpala elegancko i ciepłe i zimne nie kopci, ale jak na zimnym silniku jadę to odczuwalne jest od czasu do czasu sarpnięcie czasem tylko raz a czasem kilka razy po kolei. Dzieje się to tylko jak autko zimne, chociaż raz zdarzyło się też i na ciepłym silniku że sobie szarpnęło. Kolejna sprawa to to, że na wolnych obrotach oczuwalne jest rytmiczne drganie silnika. Auto niby ma moc ( w sumie nie wyścigówka a porównania nie mam bo nie jeżdziłem wcześniej 65KM dieslem isuzu). Jak auto kupowałem to u właściciela podłączany był pod diagnostykę GUTMANN i ta wywaliła jeden błąd w silniku "czujnik prędkości A". Wykasowany nie wrócił jak dotąd, a auto ma tendencje szarpania. Kąt wtrysku na biegu jałowym cały czas utrzymywany jest na 17, a dawka paliwa wynosi 6mg, więc chyba ok. Podpowiedzcie gdzie szukać powodów od czego zaczynać. Można jakieś wskazówki, bo nie wiem za co się złapać.

    0
  • #21 23 Lut 2010 16:36
    marcin2614
    Poziom 11  

    Nierozwiązałem jeszcze swojego problemu bo została mi tylko pompa do podmianki .Ale z tego co piszesz to bym sprubował podmienić sterownik pompy.Szarpanie to może byc przez niego.Niekupuj tylko podjedz na szrot i podmień może to on powoduje to.

    0
  • #22 23 Lut 2010 20:08
    danek23
    Poziom 17  

    jak narazie wyjąłem przepływomierz, nie był mocno zabrudzony,ale mimo to postanowiłem go przepłykać zmywaczem pod ciśnieniem i jak narazie nie szarpie i jest wsio ok. Pośmigam i poobserwuje.

    0
  • #23 23 Lut 2010 20:21
    839329
    Użytkownik usunął konto  
  • #24 24 Lut 2010 16:17
    JANUARY111
    Poziom 14  

    Nie myj zadnej przeplywki , ja tak zrobilem to musialem kupic nowa ,zreszta gdyby byl uszkodzony to bylby slaby tak na zimnym jak i na cieplym ale napewno by nie szarpal , pierwsze to wymontuj sterownik pompy i sprawdz czy nie ma w nim zimnych lutow ja rozbieralem 4 takie i w kazdych byly 3 zimne luty po ich zlikwidowaniu szarpanie zniklo

    0
  • #25 24 Lut 2010 20:15
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #26 24 Lut 2010 20:20
    danek23
    Poziom 17  

    Hmmm z tym myciem to się absolutnie nie zgodzę. Myłem tego dziesiątki różnych aut i różnych przepływek, zarówno dieslowskich jak i benzyn. Raz tylko po myciu padła nie wiadomo czemu. Zawsze rezultaty tylko lepsze a jak nie to napewno nie gorsze. Najczęściej myte w VW TDI i jak nie wierzysz to zajrzyj czasem tam bo bywają bardzo zawalone brudem. Najczęstrze przyczyny przełodowań w TDI VW to właśnie zabrudzona przepływka zawory N75 itd itd. Wystarczy przejechać sie z VAG i zobaczyć jak dawkuje bruny przepływomierz jak jak zachowuje się po umyciu. Róznice są zauważalne w niektórych przypadkach odczuwalne bo po umyciu przepływki auto nie wchodzi w tryb awaryjny. Owszem przy myciu należy bardzo uważać żeby nie uszkodzić. Niech sobie ktoś mówi że nie można ja myję i nie narzekam. Co do sterownika to nie zaglądałem do niego i nigdy nie miałem okazji. Czy żeby wymontować sterownik należy wymontować pompę na co zwrócić uwagę? W sumie jak pisałem objawy znikneły ale na przysżłość napewno było by coś wiadomo.

    0
  • #27 25 Lut 2010 07:00
    JANUARY111
    Poziom 14  

    Pompy nie trzeba odkrecac , sterownik jest umieszczony na bloku silnika pod pompa wtryskowa, wyciagasz wtyczke odkrecasz 4 sruby klucz 10 i po sprawie ,natomiast co do przeplywki to moze mialem pecha po po umyciu spirytusem musialem kupic nowa ,a byla dobra przed myciem

    0
  • #28 05 Mar 2010 08:56
    danek23
    Poziom 17  

    Dwa tygodnie było ok, aż tu dzisiejszego dnia znowu poszarpywanie sie zaczęło. Zajrzę do sterownika pompy w takim układzie, może coś tam popękanego znajde. Czy warto też zajrzeć do sterownika silnika (tego na głowicy silnika?) Czy on też może być powodem moich kłopotów?

    0
  • #29 05 Mar 2010 11:37
    JANUARY111
    Poziom 14  

    Tego na silniku nie ruszaj narazie , kup sobie silikon bo jak otworzysz puszke to musisz zamknac hermetycznie

    0
  • #30 06 Mar 2010 16:05
    danek23
    Poziom 17  

    Jestem już po operacji otwarcia sterownika pompy i tak okazało się że w środku było 4 zimne luty na tyle popękane, że sie zastanawiam jak to jeszcze wogóle działało. Były popękane na maksa. Przelutowałem od razu wszystkie i jak narazie wszystko jest ok. Oczywiście puszka uszczelniona silikonem jak należy. Pośmigam i zobaczę jak to będzie. Propo czy ktoś z Was robił jakiś mały program w tych sterownika w celu poprawienia osiągów? Chciałbym żeby moje DI miało przynajmniej 75KM jak DTi. Przybieram się do wstawienia intercolera wiosną, żeby autko mi latem nie puchło w upały.

    0