Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo s80 T5 163km uszkodzona sonda czy zapchany katalizator

mario5211 31 Mar 2010 22:47 4197 6
  • #1 31 Mar 2010 22:47
    mario5211
    Poziom 9  

    Witam. W moim aucie szarpie na małych obrotach i wyświetla się kontrolka sondy przy zapłonie na kilka sekund, a jak pojechałem do diagnosty dowiedziałem się że silnik pracuje w trybie awaryjnym, ponieważ mam uszkodzoną sondę lambda lub zapchany katalizator. Czy pomiar napięcia na wyjściu sondy powoli mi zlokalizować uszkodzenie??? Proszę o pomoc.

    0 6
  • Pomocny post
    #2 01 Kwi 2010 00:00
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    była robiona diagnoza? czy ktoś tak na pale stwierdził co jest grane?

    1
  • #3 01 Kwi 2010 22:57
    mario5211
    Poziom 9  

    Przy przeglądzie diagnosta tak stwierdził. Ale nie podłączał kompa.

    0
  • Pomocny post
    #4 01 Kwi 2010 23:10
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    no to ja twierdze ze ze euro w 2012 wygra Polska

    1
  • #5 02 Kwi 2010 08:29
    mario5211
    Poziom 9  

    Rozumiem. To teraz co mam zrobić? Jechać na warsztat?

    0
  • Pomocny post
    #6 02 Kwi 2010 08:46
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    odczytac błedy silnika, sprawdzic sonde(y), zrobic analize spalin

    1
  • #7 18 Lut 2011 11:12
    mario5211
    Poziom 9  

    Po długiej nieobecności witam. Byłem za granicą. Po powrocie uruchomiłem i zatankowałem auto na bp i po mocnej jeździe autko zaczęło równo pracować...... dziwne.... samo się naprawiło..... ? Poprzednio tankowałem na Shell i tylko V-Power Racing. Co na ten temat myślicie???

    0
  Szukaj w 5mln produktów