Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm "MAGICAR" i centralny zamek (VW Passat `93)

rolls 30 Aug 2004 11:24 4212 17
  • #1
    rolls
    Level 12  
    Witam !!!
    Kupiłem sobie alarm firmy "MAGICAR" i w instrukcji pisze że jest w nim wbudowany cały sterownik centralnego zamka, czy podobno nie trzeba wstawiać żadnych układów z przekaźników?

    TYLKO JA SIĘ NA TYM WOGÓLE NIEZNAM, ALARM UDA MI SIĘ PODŁACZYĆ, ALE NIE WIEM JAK ZROBIĆ (podłaczyć) CENTRALNY ZAMEK, JEST TO ZAMEK PNEUMATYCZNY, Z DRZWI WYCHODZĄ 3 KABLE !!!

    Bardzo prosze o pomoc, poniewarz słyszałem że mozna zepsuć jakieś elementy w drzwiach?To prawda?



    Poniżej krótkie informacje na temat tego alarmu:

    Funkcjie podstawowe MAGICAR 410 :

    - Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota.
    - Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota.
    - Zabezieczenie przed duplikatem pilota.
    - Funkcja "immobiliser".
    - Zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem przycisków ( np. w kieszeni ).
    - Możliwosc podłączenia dodatkowych czujników ( ultradźwięki, uderzeniówka )
    - Wbudowany cały sterownik zamka z przekaźnikami (1 lub 3 sek.)
    - Możliwość sterowania zamkiem z ryglowaniem.
    - Głośne / ciche - włączanie / wyłączanie autoalarmu pilotem.
    - "Panic" / "Car finder", wywołanie autoalarmu na odległość za pomącą pilota.
    - "Rearm" - automatyczne uzbrajanie autoalarmu w wyniku jego przypadkowego wyłączenia.
    - "Relock" - automatyczne domyknięcie zamka centralnego towarzyszące funkcji "Rearm"
    - "Prealarm" - wstępny alarm ( ostrzegawczy ) z czujników opcjonalnych.
    - Pamięć alarmowania z rozróżnieniem miejsca ingerencji.
    - Możliwość wyłączania opcjonalnych czujników.
    - 20 sekundowa zwłoka w detekcji czujników drzwiowych
    - Zabezpieczenie kierunkowskazów przed zwarciem.
    - Nieulotna pamięc procesora autoalarmowego w przypadku zaniku zasilania.
    - 2 kanał transmisji np. otwieranie klapy, uruchamianie silnika itp.
    - 3 kanał transmisji
    - Funkcja komfort ( domykanie szyb )
    - Antynapad
    - Tryb serwisowy

    i zdjęcie tego alarmu w załączniku!!!

    BARDZO PROSZĘ PISZCIE !!!
  • #2
    wloc
    Level 34  
    Podaj swoj e-meil to ci podrzuce schemat
  • #3
    kzaw
    Level 27  
    To że jest napisane że nie trzeba wstawiać układów z przekaźników oznaczaże możesz podpinać go bezpośrednio do siłowników gdybyś zakładał sobie central elektrycznJako że masz pneumatyczny to i tak musisz zastosować dodatkowy układ przekaźników.Z alarmu centralny jest sterowany dwoma przewodami na których pojawia się masa.Twój central może być sterowany jednym przewodem, na którym pojawia się na przemian + i - lub dwoma przewodami na których pojawia się +.Żeby zamienić ten - z alarmu na w/w warianty w pneumatyku trzeba zastosować przekaźniki.Musisz z miernikiem sprawdzić co pojawia się na kablach podczas zamykania i otwierania zamka.
  • #4
    mariusx
    Level 11  
    W tej centralce są juz przekaźniki, np. w przypadku forda(centralny sterowany +)podłączyłem to bez zadnych "pośrednich" urządzeń.
    Z centralki masz dwa przewody podłączane bezpośrednio do siłownika.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    rolls
    Level 12  
    ja tez pytałem allegrowicza, który sprzedaje te alarmy i napisał mi to samo! ze centralny zamek pneumatyczny wystarczy tylko podpiąc, nie muszę wstawiac żadnych przekaźników!

    Ale jeden uzytkownik forum postanowil mi pomóc, tylko musze mu podeslac instrukcje (musze zrobic skan).

    Jak wszystko zakończy sie powodzeniem, to dam znać:)

    pozdr "rolls"
  • #7
    wloc
    Level 34  
    Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia
  • #8
    jacq
    Level 22  
    hmm... nie wiem jak jest w 410 ale w 440 są wyprowadzone na zewnątrz wszyskie styki od przekaźników centralnego zamka (kostka na węższym boku centralki) więc podłączenie pneuymatyka nie stanowi najmniejszego problemu.
  • #9
    wloc
    Level 34  
    Wedlug zeskanowanego schematu wychodza tylko dwa przewody zielony i niebieski do silownika pozostale sa do sterowania bialy brazowy
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    oliwa
    Level 13  
    Quote:
    W tej centralce są juz przekaźniki, np. w przypadku forda(centralny sterowany +)podłączyłem to bez zadnych "pośrednich" urządzeń.
    Z centralki masz dwa przewody podłączane bezpośrednio do siłownika.


    no ze niby jak to zrobic ?? bo juz nawet przekazniki kupilem ale jak sie da to bardzo prosze o info :) magicar 440
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    Zullu
    Level 2  
    Jesli kots ma bardzo prosze o schematy podlaczenia centrali z angielksiej instrukcji.
    Ja niestety mam polska i nie bardzo wiem jak podlaczyc alarmik do centrali w fordzie (sterowanie chyba +). Jedni radza mi abym kupil przekaznik zamieniajacy - na +. Tutaj czytam ze jednak da sie podlaczyc magicara 440 bez przekaznikow .... pomocy !!!!!
  • #14
    Zullu
    Level 2  
    bede wdzieczny za schemacik (patrz wyzej) na priv koba3(malpa)wp.pl

    jeszcze raz wielkie dzieki
  • #15
    wloc
    Level 34  
    Jesli na centralny wychodzi szesc przewodow to mozna podlaczyc kazdy centralny po odpowiednim podlaczeniu przewodow
  • #16
    User removed account
    User removed account  
  • #17
    rolls
    Level 12  
    Wszystko fajnie, ale myślę że czas zamknąć ten temat:)))

    Problem został rozwiązany:))))))))
  • #18
    User removed account
    User removed account