Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm "MAGICAR" i centralny zamek (VW Passat `93)

rolls 30 Sie 2004 11:24 3969 17
  • #1 30 Sie 2004 11:24
    rolls
    Poziom 12  

    Witam !!!
    Kupiłem sobie alarm firmy "MAGICAR" i w instrukcji pisze że jest w nim wbudowany cały sterownik centralnego zamka, czy podobno nie trzeba wstawiać żadnych układów z przekaźników?

    TYLKO JA SIĘ NA TYM WOGÓLE NIEZNAM, ALARM UDA MI SIĘ PODŁACZYĆ, ALE NIE WIEM JAK ZROBIĆ (podłaczyć) CENTRALNY ZAMEK, JEST TO ZAMEK PNEUMATYCZNY, Z DRZWI WYCHODZĄ 3 KABLE !!!

    Bardzo prosze o pomoc, poniewarz słyszałem że mozna zepsuć jakieś elementy w drzwiach?To prawda?

    Poniżej krótkie informacje na temat tego alarmu:

    Funkcjie podstawowe MAGICAR 410 :

    - Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota.
    - Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota.
    - Zabezieczenie przed duplikatem pilota.
    - Funkcja "immobiliser".
    - Zabezpieczenie przed przypadkowym naciśnięciem przycisków ( np. w kieszeni ).
    - Możliwosc podłączenia dodatkowych czujników ( ultradźwięki, uderzeniówka )
    - Wbudowany cały sterownik zamka z przekaźnikami (1 lub 3 sek.)
    - Możliwość sterowania zamkiem z ryglowaniem.
    - Głośne / ciche - włączanie / wyłączanie autoalarmu pilotem.
    - "Panic" / "Car finder", wywołanie autoalarmu na odległość za pomącą pilota.
    - "Rearm" - automatyczne uzbrajanie autoalarmu w wyniku jego przypadkowego wyłączenia.
    - "Relock" - automatyczne domyknięcie zamka centralnego towarzyszące funkcji "Rearm"
    - "Prealarm" - wstępny alarm ( ostrzegawczy ) z czujników opcjonalnych.
    - Pamięć alarmowania z rozróżnieniem miejsca ingerencji.
    - Możliwość wyłączania opcjonalnych czujników.
    - 20 sekundowa zwłoka w detekcji czujników drzwiowych
    - Zabezpieczenie kierunkowskazów przed zwarciem.
    - Nieulotna pamięc procesora autoalarmowego w przypadku zaniku zasilania.
    - 2 kanał transmisji np. otwieranie klapy, uruchamianie silnika itp.
    - 3 kanał transmisji
    - Funkcja komfort ( domykanie szyb )
    - Antynapad
    - Tryb serwisowy

    i zdjęcie tego alarmu w załączniku!!!

    BARDZO PROSZĘ PISZCIE !!!

    0 17
  • Relpol
  • #2 30 Sie 2004 13:47
    wloc
    Spec od samochodów

    Podaj swoj e-meil to ci podrzuce schemat

    0
  • #3 31 Sie 2004 00:14
    kzaw
    Poziom 27  

    To że jest napisane że nie trzeba wstawiać układów z przekaźników oznaczaże możesz podpinać go bezpośrednio do siłowników gdybyś zakładał sobie central elektrycznJako że masz pneumatyczny to i tak musisz zastosować dodatkowy układ przekaźników.Z alarmu centralny jest sterowany dwoma przewodami na których pojawia się masa.Twój central może być sterowany jednym przewodem, na którym pojawia się na przemian + i - lub dwoma przewodami na których pojawia się +.Żeby zamienić ten - z alarmu na w/w warianty w pneumatyku trzeba zastosować przekaźniki.Musisz z miernikiem sprawdzić co pojawia się na kablach podczas zamykania i otwierania zamka.

    0
  • #4 31 Sie 2004 02:15
    mariusx
    Poziom 10  

    W tej centralce są juz przekaźniki, np. w przypadku forda(centralny sterowany +)podłączyłem to bez zadnych "pośrednich" urządzeń.
    Z centralki masz dwa przewody podłączane bezpośrednio do siłownika.

    0
  • #5 31 Sie 2004 16:47
    95808
    Użytkownik usunął konto  
  • Relpol
  • #6 31 Sie 2004 19:35
    rolls
    Poziom 12  

    ja tez pytałem allegrowicza, który sprzedaje te alarmy i napisał mi to samo! ze centralny zamek pneumatyczny wystarczy tylko podpiąc, nie muszę wstawiac żadnych przekaźników!

    Ale jeden uzytkownik forum postanowil mi pomóc, tylko musze mu podeslac instrukcje (musze zrobic skan).

    Jak wszystko zakończy sie powodzeniem, to dam znać:)

    pozdr "rolls"

    0
  • #7 02 Wrz 2004 16:10
    wloc
    Spec od samochodów

    Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia

    0
  • #8 02 Wrz 2004 16:37
    jacq
    Poziom 22  

    hmm... nie wiem jak jest w 410 ale w 440 są wyprowadzone na zewnątrz wszyskie styki od przekaźników centralnego zamka (kostka na węższym boku centralki) więc podłączenie pneuymatyka nie stanowi najmniejszego problemu.

    0
  • #9 02 Wrz 2004 19:53
    wloc
    Spec od samochodów

    Wedlug zeskanowanego schematu wychodza tylko dwa przewody zielony i niebieski do silownika pozostale sa do sterowania bialy brazowy

    0
  • #10 02 Wrz 2004 20:28
    95808
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 21 Wrz 2004 20:36
    oliwa
    Poziom 13  

    Cytat:
    W tej centralce są juz przekaźniki, np. w przypadku forda(centralny sterowany +)podłączyłem to bez zadnych "pośrednich" urządzeń.
    Z centralki masz dwa przewody podłączane bezpośrednio do siłownika.


    no ze niby jak to zrobic ?? bo juz nawet przekazniki kupilem ale jak sie da to bardzo prosze o info :) magicar 440

    0
  • #12 22 Wrz 2004 10:11
    95808
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 11 Lis 2004 23:47
    Zullu
    Poziom 2  

    Jesli kots ma bardzo prosze o schematy podlaczenia centrali z angielksiej instrukcji.
    Ja niestety mam polska i nie bardzo wiem jak podlaczyc alarmik do centrali w fordzie (sterowanie chyba +). Jedni radza mi abym kupil przekaznik zamieniajacy - na +. Tutaj czytam ze jednak da sie podlaczyc magicara 440 bez przekaznikow .... pomocy !!!!!

    0
  • #14 11 Lis 2004 23:49
    Zullu
    Poziom 2  

    bede wdzieczny za schemacik (patrz wyzej) na priv koba3(malpa)wp.pl

    jeszcze raz wielkie dzieki

    0
  • #15 11 Lis 2004 23:50
    wloc
    Spec od samochodów

    Jesli na centralny wychodzi szesc przewodow to mozna podlaczyc kazdy centralny po odpowiednim podlaczeniu przewodow

    0
  • #16 12 Lis 2004 10:52
    95808
    Użytkownik usunął konto  
  • #17 12 Lis 2004 16:15
    rolls
    Poziom 12  

    Wszystko fajnie, ale myślę że czas zamknąć ten temat:)))

    Problem został rozwiązany:))))))))

    0
  • #18 15 Lis 2004 14:00
    95808
    Użytkownik usunął konto