Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Studia na PWr - co radzicie?

22 Paź 2010 19:19 15676 24
  • Poziom 9  
    Witam.
    Jestem uczniem 3 kl. liceum, wiadomo już nie długo matura i wybór studiów. Jestem "w miarę" dobry z fizyki (rozszerzenie napiszę na ok. 60-70 % zapewne) i matmy (tu może nawet 95-100%). Poza tym informatyka - zawsze kombinowałem coś w C++, HTML, Javie, etc. No i jeszcze ogólnie się interesuję nauką, muzyką (z kolegami coś klecimy) i fotografią, jeśli to ważne :P

Jeśli chodzi o studia to myślę o PWr, no, ale jeszcze nie wiem dokładnie jaki kierunek, mam kilka "typów":

1. Automatyka i Robotyka (Wydział Elektroniki)
    2. Energetyka (Wydział Mechaniczno – Energetyczny)
    3. Informatyka (Wydział Elektroniki lub Informatyki i Zarządzania)
    4. Mechanika i Budowa Maszyn (Wydział Mechaniczny)

Może ktoś coś doradzi, chciałbym wybrać jeden z tych czterech, czas na decyzję mam do kwietnia, ale myśleć już trzeba. Poza tym zawsze można wybrać dwa, trzy kier. i zobaczyć na co się dostaniemy. Wiadomo chodzi o perspektywy pracy, najlepiej możliwości zaczęcia jej już podczas studiów (3 miesiące wakacji są, więc z 1 - 1,5 można popracować), bo daje to na pewno jakieś doświadczenie (i "CV" ładniejsze :P). Zapewne nie od razu będę zarabiał 5 - 10 tys., ale jak się będę starał to po paru latach, kto wie heh :D
  • Poziom 25  
    Jaja se robisz. Chcesz zarabiać dużo kasy sam nie wiedząc na czym?
  • Poziom 9  
    Nie robię "se jaj", po drugie źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że rozumiem, że na początku pewnie będę zarabiał góra 1k - 1,5k zł na jakimś stażu, a później lepiej. Na czym ? No na jednym z tych 4 kierunków, bo po prostu takie "rzeczy" mnie interesują, tylko nie wiem jak tam jest, może ktoś studiuje na którymś i powie.
  • Poziom 2  
    aght00 napisał:

1. Automatyka i Robotyka (Wydział Elektroniki)