logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór jednostki stacjonarnej do AutoCAD, 3DStudio: składak czy Dell XPS 435?

lange13 02 Lis 2010 23:21 1982 6
REKLAMA
  • #1 8695762
    lange13
    Poziom 10  
    Ocena: 10
    Witam

Planuje kupno jednostki stacjonarnej tylko problem jest w tym , że nie wiem na którą się zdecydować. Jestem studentem Architektury także będę pracować na programach AutoCAD, 3DStudio, SketchUp, ArchiCAD jak również parę gierek na zabicie czasu.Do wyboru mam dwie opcje.
    1. stacjonarny składak o parametrach
    -Intel Core i7 - 860
    -płyta główna Asus p7H55
    -karta graficzna Gigabyte ATI radeon HD 5850 1024 MB DDR5
    - dysk 1000GB
    - goodram 6GB ram DDR3 1333mhz
    -zasilacz OCZ StealtXstream 700w
    -zintegrowana 8-kanałowa karta dzwiękowa

opcja 2. jednostka stacjonarna Dell studio XPS 435
    -Intel Core i7 I7-920 2.67GHz, 8MB CACHE, 4.8 GT/s QPI, 2.93GHz Turbo boost
    -6144MB DDR3, 1066MHz, 24GB max.
    -dysk 500GB, 7.200rpm, SATA-2
    -karta graficzna nVidia GeForce GTX260 1792MB PCIe x16
    -karta dźwiękowa Sound Blaster X-Fi
    -gniazda rozszerzeń 6x DIMM DDR3, 1x PCIe x16, 2x PCIe x1, 1x PCIe x8, 4x SATA

Różnica w cenie pomiędzy 1 a 2 opcją jest nieduża bo tylko 200 zł (2>1). Mankamentem jednostki dell-a jest to, że jest to ostatnia szt. w sklepie, także jest to centrala powystawowa, nie wiem czy mam się tym przejmować. Z góry dzięki za wszystkie rady.
    Jestem także otwarty na wasze propozycje może za kwotę 3500 zł ktoś ma lepszą ofertę.:D
  • REKLAMA
  • #2 8696787
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 8697823
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 8698629
    michalik12
    Poziom 13  
    Ocena: 13