logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie znaleźć dane techniczne wzmacniacza Unitra PW3015, szczególnie moc wyjściową?

Maxxxxxiu 03 Lut 2003 16:30 3312 15
REKLAMA
  • #1 92253
    Maxxxxxiu
    Poziom 2  
    Ocena: 9
    Witam,
    Mam pytanie gdzie moge znalezc dane dotyczace tego wzmacniacza? glownie chodzi mi o moc na wyjsciu??

Z gory dzieki za odp
  • REKLAMA
  • #2 92264
    Xyrovaqs
    Poziom 23  
    Ocena: 30
    Moc wyjściowa: 2 x 15W / 8 ohm
    Poza tym to jest fajny i nieduży i sam go używam od lat i sie ciesze :). Jak chcesz coś jeszcze to napisz.
  • REKLAMA
  • #3 92301
    Maxxxxxiu
    Poziom 2  
    hehe jestem laikiem w tym temacie i mam pytanko:

Mam kolumny Tonsila New Mildton 170 i one mają moc znamionową 100W a max 170W, o jakiej mocy wyjsciowej najlepszy byłby wzmacniacz do nich??
  • #4 92313
    Xyrovaqs
    Poziom 23  
    No w każdym razie napewno nie PW3015, a żeby otrzymać konkretne odpowiedzi to radze napisać osobnego posta.
  • #5 92316
    Ptolek
    Poziom 36  
    Ocena: 271
    Do 100 Watowych kolumn, to tak około 40 - 50 W (o ile to są Tonsile)
  • #6 93138
    Maxxxxxiu
    Poziom 2  
    Ptolek napisał:
    Do 100 Watowych kolumn, to tak około 40 - 50 W (o ile to są Tonsile)

Nie trzeba mocniejszego wzmacniacza? slyszalem ze leprzy efekt otrzymuje sie kiedy wzmacniacz jest mocniejszy od kolumn? jak to jest?
  • REKLAMA
  • #7 93159
    Ptolek
    Poziom 36  
    Moim zdaniem jeżeli wzmacniacz jest mocniejszy od kolumn to się kolumny skopcą jak dasz za dużo powera. Nie wiem dokładnie jakie wzmacniacze do jakich kolumn się podłącza, niech mnie ktoś poprawi jak trzeba, ale nie polecam raczej podłączania do kolumn wzmacniacza mocniejszego od nich.
  • #8 93176
    denooky
    Poziom 20  
    Ocena: 26