Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

chrysler voyager 2,5crd 2002 r - problem z odpaleniem

spider-s7 07 Dec 2010 10:24 2864 5
  • #1
    spider-s7
    Level 11  
    Witam. Od pewnego czasu znowu mam problem z odpaleniem samochodu. Przy minusowych temperaturach jak samochód stoi przed domem to nie chce zapalić, ale jak postoi w garażu na następny dzień pali bez problemu. Została w nim wymieniona pompka paliwa bo wcześniejsza się zatarła. Wtryskiwacze i pompa CR (wysokiego ciśnienia) prawdopodobnie są w porządku, po tym co powiedział mechanik. Podpinając pod komputer nie wykazuje on żadnych błędów. Czy jest ktoś, kto spotkał się już z takim problemem. Proszę o pomoc!!!!!! Dziękuję.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    serg68
    Level 10  
    Witam. Masz problem z wtryskami. U mnie było to samo. 2.8CRD 2004. Trzeba zrobić próbę przelewową. Jest listwa wysokiego ciśnienia na której musi być w czasie pracy rozrusznika określone ciśnienie - ani za małe, ani za DUŻE ! Znajdź warsztat lub fachowce od aparatury wtryskowej. Regeneracja kosztuje od 300zł za szt. Ale musisz uważać gdzie robisz.
    Pozdrawiam Sergiej.
  • #3
    Zbychul
    Level 21  
    Kolego serg68 - jeśli już cytujesz dosłownie ! moją odpowiedź z innego postu o wymaganym ciśnieniu na listwie w czasie pracy rozrusznika to nie stwierdzaj równocześnie, że niesprawne (problemowe) są wtryski, bo to się dopiero okaże po testach.
    Do sprawdzenia ciśnienia na listwie są odpowiednie metody, ale po kolei.

    P.S.
    Jeśli udało się Tobie rozwiązać problem to warto dla "potomnych" zamieścić taką informację w Twoim wcześniejszym temacie.
  • #4
    serg68
    Level 10  
    Wiem że czytuje,(sorki :) o ciśnieniu wcześniej mówili mi serwisie Chryslera. Nie jestem mechanikiem i dla tego nie potrafiłem sam nazwać wszystko jak należy. Po prostu chciałem pomóc koledze gdzie szukać.
  • #5
    adikow
    Level 13  
    Jeśli tankowałeś dawno lub na taniej stacji, to wszystko wskazuje na to ze przyczyną jest paliwo. Ropa na stacjach jest sprzedawana zimowa i letnia, masz letnie czyli bez dodatku który działa tak żeby nie robiła się galareta w paliwie. Miałem tak kiedyś i też auto wylądowało w serwisie a ukazało się paliwo. Wiec odlej jak możesz trochę paliwa do butelki wsadź do zamrażarki i będziesz wiedział :) albo dolej dobrego paliwa na znanej stacji to się zmiesza. Nie ma co oszczędzać 10 gr na litrze jak chce się jeździć bezawaryjnie. Nie mówiąc już że na tanich mieszają opałowy z kwasem żeby wyglądał na normalny, wtedy silnik załatwimy raz dwa.
  • #6
    spider-s7
    Level 11  
    przyczyną był jeden uszkodzony wtryskiwacz. Teraz autko chodzi i pali jak pszczółeczka. Pozdrawiam