logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy tak "okopcone" / "opalone" tranzystory są uszkodzone?

ultraboss 20 Mar 2011 21:59 1954 14
REKLAMA
  • #1 9301664
    ultraboss
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Witam.
    Stary wzmacniacz Unitry.
    Po podłączeniu świeci ale nie gra.
    Jestem w tym temacie laikiem i tu pytanie do was:
    czy takie tranzystory są na pewno uszkodzone?
    Proszę zwrócić uwagę na czarne nóżki :(
    Zdjęcia :
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
    Za błędy w pisowni i formie tematu z góry przepraszam.
  • REKLAMA
  • #2 9301726
    andy127
    Poziom 30  
    Ocena: 193
    Witam.
    One nie są opalone. To skutek działania wilgoci.
    Andrzej
  • REKLAMA
  • #3 9301782
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 9301820
    ultraboss
    Poziom 10  
    Wiem wiem ,
    najczęstsze uszkodzenie ktore występuje w tych wzmacniaczach to włąsnie brak tych zworek .. :p
    Ale połączone :)
  • #5 9301840
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 9301853
    ultraboss
    Poziom 10  
    aha , to co moze być uszkodzone ?
  • #7 9301855
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #8 9301879
    ultraboss
    Poziom 10  
    Pytając i prosząc o porady chyba własnie nie chce narobić szkód i usterek ?
    A może " Szanowni "Młodzi Zdolni Ignoranci" " mają ochote się czegoś nauczyć , bo często mają z tym doczynienia ? ,
    moze żal albo totalny brak kasy na fachowców ?
    może chciałbym się w tym temacie obeznać ?
  • #9 9301985
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #10 9302024
    ultraboss
    Poziom 10