Witam!
Tak jak w temacie .. mam problem z moją s60-tką (2003 rok, 2.4 D5 163 KM,
Przebieg 260 000km)..
Zauważyłem wczoraj wyciek oleju spod chłodnicy (w silniku nie zauważyłem strasznego ubytku olej - od ostatniej wymiany przejechałem już jakieś 8000km i minimalnie spadł poziom). Podjechałem dziś do mechanika z rana, obejrzał i chciał, żeby zostawić u niego samochód. Rozbiorą wszystko i zobaczą co to.
Dzwonił do mnie przed momentem i powiedział, że intercooler jest rozsadzony. Trzeba zmienić i sprawdzić szczelność układu, jak pompuje turbo, bo wg niego turbina jest winna .. może być tak, że za duże ciśnienie nadmuchała i stąd kłopot. Jeżeli to prawda, to trzeba będzie dalej bawić się z turbiną (a tutaj czają się koszta i to nie małe .. )
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, ewentualnie poradę dotycząca takiego problemu proszę o opinię.
Z góry dziękuję!
Pozdrawiam
Tak jak w temacie .. mam problem z moją s60-tką (2003 rok, 2.4 D5 163 KM,
Przebieg 260 000km)..
Zauważyłem wczoraj wyciek oleju spod chłodnicy (w silniku nie zauważyłem strasznego ubytku olej - od ostatniej wymiany przejechałem już jakieś 8000km i minimalnie spadł poziom). Podjechałem dziś do mechanika z rana, obejrzał i chciał, żeby zostawić u niego samochód. Rozbiorą wszystko i zobaczą co to.
Dzwonił do mnie przed momentem i powiedział, że intercooler jest rozsadzony. Trzeba zmienić i sprawdzić szczelność układu, jak pompuje turbo, bo wg niego turbina jest winna .. może być tak, że za duże ciśnienie nadmuchała i stąd kłopot. Jeżeli to prawda, to trzeba będzie dalej bawić się z turbiną (a tutaj czają się koszta i to nie małe .. )
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, ewentualnie poradę dotycząca takiego problemu proszę o opinię.
Z góry dziękuję!
Pozdrawiam