Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

polonez na w[ ]lnych obr. nierowno pracuje

03 Lis 2004 17:46 2109 19
  • Poziom 10  
    na wolnych obrotach nie[ ]równo pracuje a przyprzyspieszaniu po zmianie biegów cz[ ]sami szarpie tak jakby silnik nie palił na w[zs]ystkie cylindry,a nieraz przy jeżdzie szarpnie prosze pomóżcie
    [h]
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 11  
    podaj więcej szczegółów ,jaki silnik ,wtrysk czy gaźnik ,czy na gazie
  • Poziom 28  
    Więcej danych, benzyna, gaz, pojemność, rocznik itd.

    Zacząłbym od sprawdzenia przewodów WN, świec i rozdzielacza
  • Poziom 18  
    podaj typ, sprawdz przewody WN na obu koncach,kiedy i co bylo wym-przegl km
  • Poziom 18  
    stwaialbym na przewody wysokiego napiecia mialem podobnie najlepiej sprawdz w nocy czy nie maja przebicia
  • Poziom 27  
    Sprawdź też czy nie łapie fałszywego powietrza
  • Poziom 11  
    Prawdopodobnie któraś ze świec nie pracuje tak jak powinna,przy tradycyjnym rozwiązaniu tzn, kopułka i palec rozdzielacza radziłbym zwrócić w pierwszym rzędzie uwagę na te dwie rzeczy ,a przy module zapłonowym tj, takie małe pudełko wykonane z aluminium i zbudowane jak radiator zwróc uwagę na przewód łączący moduł z aparatem zapłonowym. przyczyn może być wiele proszę więcej szczegółów
  • Poziom 10  
    to jest polonez 1600,z jednopunktowym wtryskiem, wymieniali mi na serwisie pompe paliwa bo podobno dawała male ciśnienie ale to nic nier dało(dranie wzieli kase za nic). przed awarią modułu zapłonowego wszystko było ok ale moduł nawalił i wymieniłem na nowy i od tego momentu tak szarpie czy ten nowy moduł może być zepsuty
  • Poziom 10  
    To jest 1996r,benzyna, swiece też wymieniałem, a jak złozyli w serwisie nowe kable WN to wcale sie nie dało jechać
  • Poziom 10  
    urządzenie wtryskowe czyściłem,silnik krokowy także
  • Poziom 27  
    Spróbuj odłączyć na chwile kleme i odpal go pozostawiając na wolnych obrotach do momentu aż osiągnie temp. ok.80-90st. Przed tym sprawdź wszystkie połączenia czy są OK (elektryczne i przewody gumowe)
  • Poziom 19  
    Raczej klemy to niewolno odłączać podczas pracy silnika. Może to drogo kosztować. Mozna by sie było pokusić na reset komputera. Może pomoze. Przy wyłączonym zapłonie zdejmij klemę minusową na ok. 50 sek. Pozdrow.
  • Poziom 27  
    Wcale nie napisałem żeby odłączać podczas pracy silnika. Przeczytaj dokładniej post!!!
  • Poziom 10  
    Odłączylem minus odczekałem i odpaliłem wydawało sie jakby pomogło ale jutro rano jak wyjade to zobacze efekt , dzieki za porady
    AA czy ktoś ma schemat kabla do połączenia koputerowego ,żeby sprawdzić programem elektronike
    pozdrowionka dla wszystkich
  • Poziom 18  
    jezeli wywala ci bledy to zewzyj sobie a i b w zlaczu diagnostycznym i sam zobaczysz jakie to sa , program diagnostyczny niewiele wiecej moze, czsem zeby zresetowac komp trzeba odlaczyc minus akum na kilka minut wez to pod uwage,pozdrawiam
  • Poziom 14  
    Może poprostu wystarczy przeregulowac zawory. Albo kupiłeś kiszasty moduł zapłonowy. Bo takie się zdarzaja, a zwłaszcza w tym typie wtrysku. Jesli zmieniali Ci go w serwisie to dobrze bo zawsze mozesz zarządac wymiany na inny ale jesli podmieniałeś go sam to gorzej bo pewnie nie uznają ci usterki.
    A przy resecie kompa pamiętaj ze odpinasz kleme na zimnym silniku potem odpalasz i na wolnych obrotach bez gazowania czekasz az zagrzeje sie na tyle ze włączy sie wentylator na chłodnicy wtedy gasisz auto i odpalasz jeszcze raz. Wprzeciwnym razie istnieje duże prawdopodobieństwo ze poldzio stanie sie strasznie paliwożerny.
  • Poziom 10  
    elektronika mi nie pokazuje żadnych błędów,ale chciałbym mieć taki kabelek bo mam program diagnostyczny tylko nie mam kabelka łączącego kompa z autek,pozdrawiam wszystkich i wielkie dzieki za zainteresowanie
  • Poziom 10  
    przy jeździe już nie szarpie ale na wolnych pracuje nierówno dalej już nie wiem co zrobić, może to ten moduł musze go wymienić i spróbować .
    za wszelką pomoć wszystkim bardzo dziękuje
  • Poziom 12  
    nie dawno miałem ten sam problem w poldku z 92 roku i okazało się że ciężarki w aparacie zapłonowm miały za duże luzy na spreżynkach. wymieniłem spreżynki i ciężarki i jest ok. nie wiem czy jeszcze wysępują te ciężarki w nowszych poldkach
  • Poziom 13  
    Mam pytanie czy wskazówka obrotomierza skaka czy faluje. Jeśli skaka (oroty skaczą) to modół ja miałem nowy i też się rozleciał, natomiast jeśli falują to alebo zapłon albo coś z mechaniką. Na benzynie dzieje się tak samo ?