logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować zasilacz symetryczny z transformatora TCA 270 150W 2x24V?

GregorB 06 Lis 2004 16:20 2740 6
REKLAMA
  • #1 964927
    GregorB
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Witam. Jestem jeszcze zielony w tych sprawach i mam problem. Potrzebny mi jest zasilacz symetryczny. Mam stabilizatory +12V -12V, +15V -15V. Nie wiem dokladnie jak to powinno wygladac na plytce. Dlatego prosiblym o jakis schemat ew. wzor plytki gdzie co trzeba umiescic.Bo mniej wiecej wiem jak to wyglada ale niechce zeby mi sie cos pojaralo.

Druga sprawa to trafo. Potrzebne mi jest 150W 2x24V. Jedyne jakie znalazlem to takie jak jest na zdjeciu. Wyjete jest z Rubina i ma tylko oznaczenie TCA 270. Nic wiecej o nic nie wiem i nie mam pojecia czy nada sie on do czegos.
    Załączniki:
    • Jak zbudować zasilacz symetryczny z transformatora TCA 270 150W 2x24V? Obraz 0422.jpg (49.98 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 965491
    janek11389
    Poziom 42  
    Ocena: 239
    Witam! Czy Ty to potrzebujesz dla siebie, czy na jakąś pracę, bo jak na pracę, to ten transformator ździebko chyba za duży, to chyba pół spawarki? Jeżeli to ma być tylko na tych stabilizatorach, to nie jest to skomplikowane, ale jeżeli faktycznie nie masz o tym pojęcia, to może lepiej było by kupić jakiś kit, zasilaczy wszelkiej maści jest bardzo dużo w kitach, nie powinieneś mieć z tym problemu. Masz tu linka, tam jest zasilaczy do gro ma, może coś wybierzesz.
    Pozdrawiam
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic49939.html
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 965613
    janek11389
    Poziom 42  
    Ocena: 239
    Witam! Nie wiem czy to prawda, bo nigdy go nie rozbierałem, ale od wielu osób słyszałem, że one są nawijane drutem aluminiowym!
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #5 965637
    GregorB
    Poziom 11