Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Swift 1,0 dławi się po przyspieszeniu

15 Maj 2011 10:09 2638 4
  • Poziom 9  
    Problem w moim aucie polega na tym, że po nagłym przyspieszeniu i przejechaniu kilkuset metrów, ponowne przyspieszenie powoduje "przymulenie" silnika. Po dwóch, trzech takich powtórkach wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną? Może ktoś z Was miał taki przypadek? Wyczyściłem mono wtrysk, zawór ( zastępujący silnik krokowy ), sprawdziłem czujnik wychyłu przepustnicy i nic to nie dało. Profilaktyczny reset komputera, też nie, świece, kable wysokiego napięcia są ok. Proszę Was o pomoc.
  • Moderator Samochody
    Wygląda na niedostatek paliwa, najlepiej byłoby zapiać manometr i zrobić pomiar dynamiczny.
  • Poziom 9  
    No tak, ale nie dysponuję takim manometrem, ale gdybym go pożyczył to jaka wartość jest w normie? i gdzie się wpiąć? na wejściu do gażnika?
  • Moderator Samochody
    Zdecyduj się w końcu, czy posiadasz wtrysk jednopunktowy, czy gaźnik :).
    Rozumiem, że nie posiadasz takiego manometru. Ja tylko sugeruję, co należy zrobić, ponieważ pytałeś. Przyczyną takich objawów może być więcej, ale zawsze należy zaczynać od najprostszych, podstawowych pomiarów.
  • Poziom 9  
    No jestem amatorem, ale nazywam to gażnik z wtryskiem. Nad gardzielą z przepustnicą jest wtrysk z elektrycznymi przewodami. Nie dodałem na samym początku ( może żle ), że czasem po nagżaniu obroty trzymają się w granicach 1500 - 2000/min. Sporadycznie przy odpalaniu ( po wciśnięciu przyśpiesznika na włączonej stacyjce - bez rozruchu ) występuje brak ssania. Jak już jadę, to na ogół ssanie wraca, mimo, że wskażnik temperatury jest jeszcze na dole. Czy może mieć na to wpływ jakieś "lewe" powietrze?