logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Astra 1.4 16v Ecotec 97rok falowanie obrotów i dławienie się silnika

Rybus85 21 Maj 2011 16:15 10465 9
REKLAMA
  • #1 9529989
    Rybus85
    Poziom 23  
    Ocena: 65
    Witam.
    Jak w tytule.Na zimnym silniku obroty od 500-900 i po każdej zmianie biegu muł i szarpanie jakby przerywał.Na ciepłym silniku albo jest dobrze z obrotami ale nadal muł bez szarpania albo obroty trzyma na 3,5 tys i momentalnie robi się też pedał hamulca twardy.Nie wiem jak dokładnie to opisać, jestem laikiem w tych sprawach.Myślałem że wymiana silnika krokowego pomoże(wcześniej na starym było dużo gorzej-obroty do 5tyś na zimnym i ciepłym).Przez parę dni po wymianie było ok a teraz coś takiego...Nie mam pojęcia o co chodzi...czy elektronika,może przepustnica????Poratujcie...
    Jakby co to dopiszę co jeszcze potrzeba.
    Astra rok 1997,sedan,1.4 16v Ecotec(oznaczenie silnika chyba XE14 albo X14XE),przejechane ok 215 tys,nigdy na gazie tylko benzyna...
  • REKLAMA
  • #2 9530037
    ciuqu
    Poziom 38  
    Ocena: 827
    EGR, przepustnica, krokowy do czyszczenia, sprawdź rurkę od MAP Sensora i TPS
  • REKLAMA
  • #3 9531175
    autoas
    Poziom 42  
    Ocena: 3918
    Rybus85 napisał:
    Witam.Nie wiem jak dokładnie to opisać, jestem laikiem w tych sprawach

Jeśli jesteś laikiem w tych sprawach to ani "krokowca" ani EGRa nie sprawdzisz ani nie wyczyścisz pomijając, że to nie to, więc oddaj do naprawy, do dobrego i polecanego warsztatu
  • #4 9538437
    Rybus85
    Poziom 23  
    A pompa paliwa nie mogłaby tego powodować?Pamiętam że przy jakimś samochodzie musiałem wymienić bo też był muł ale bez tych obrotów.A może jakaś duperela,czujnik...?
  • #5 9557967
    mariusz362
    Poziom 12  
    Ocena: 8