logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

amplituner denon f-107 włącza sie ale nie działa

deemte 05 Sie 2011 22:19 3324 5
REKLAMA
  • #1 9795470
    deemte
    Poziom 2  
    Witam wszystkich, jestem mocno początkującym audiofantastą i w zw. z tym proszę o wyrozumiałość oraz pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Rok temu zakupiłem zestaw Denon f-107 i teraz pojawił się problem. Polega on na tym, że gdy włączam przycisk "On/Standby" amplituner włącza się (wyświetlacz świeci, RDS pokazuje dane, zegar działa, etc.) ale nie ma przekazu sygnału do głośników. Przy zmianie źródła sygnału np. z TUNER na CD czy AUX dźwięk także nie wydobywa się z kolumn choć wyświetlacz reaguje i pokazuje zmianę źródła. Czasami po jakimś czasie (2-4 min.) wszystko zaczyna działać ok. Czasami jednak nie ale wówczas dzwięk zaczyna wydobywać się gdy amplituner zostanie lekko "uderzony" ręką. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
  • REKLAMA
  • #2 9795915
    djivo
    Poziom 23  
    Ocena: 58
    deemte napisał:
    Witam wszystkich, jestem mocno początkującym audio-fantastą i w zw. z tym proszę o wyrozumiałość oraz pomoc w rozwiązaniu problemu.

Rozumiem że lutować umiesz ...
    Więc szukaj zimnych lutów na płycie (tzw nie kontakty) miejsca w których cyna nie trzyma dokładnie podzespołów.
    Skoro potrafi grać tzn.że coś w nim nie łączy.
  • REKLAMA
  • #3 9796354
    deemte
    Poziom 2  
    Dzięki za odpowiedź. Jeżeli to jest przyczyną to powinienem sobie poradzić.

Dopowiem jeszcze (choć nie wiem, czy to jest istotne, czy nie) jak ten problem wygląda z innej strony.