Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamera IP podłączona do internetu bezprzewodowego-doświadczenia

betis77 25 Sie 2011 12:07 4805 5
  • #1 25 Sie 2011 12:07
    betis77
    Poziom 1  

Potrzebuje Waszej pomocy, a jestem laikiem,wiec z gory przepraszam, jesli na pisze cos nie tak:

Mam do podłączenia kamerkę IP, ale koniecznie do internetu bezprzewodowego.I tu zaczyna się problem, bo w przypadku awarii, konieczności ciągłego resetowania, mogę mieć do niej dostęp najwyżej tylko raz na dwa tyg.
    Najtańsza oferta to modem-vectry 1mb,przy czym na stronie vectra nie podaje specyfikacji tego modemu (upload download).
    Oczywiście router trzeba dokupić.Czy ktoś z was próbował kombinować z iplusami,playami-i jakie byly efekty jesli chodzi o awaryjnosc itd.
    Czy ktoś z was używa na stałe własnie takiej kombinacji-kamerka IP-internet bezprzewodowy i jakie efekty?

Interesują mnie wszystkie Wasze opinie i doświadczenia w temacie, za pomoc z góry wielkie dzięki.

0 5
  • Montersi
  • #2 25 Sie 2011 13:42
    Androidos
    Poziom 13  

ja miałem zarówno w blue connect jak i w playu.
    T-Mobile ( Blue-Connect) na starcie blokuje możliwość nawiązania połączenia z zewnatrz wiec miałem problem na początku , ale po rozmowie telefonicznej umożliwili mi bez problemu tą opcje.
    W Playu jest duzo lepiej bo nie blokują tej usługi.
    Innych sieci nie testowałem.

0
  • Montersi
  • #3 25 Sie 2011 14:13
    szczepanb4
    Poziom 11