Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka Tecumseh sama zwiększa obroty.

26 Sie 2011 15:02 8955 14
  • Poziom 17  
    Witam, mam taki problem z ww kosiarką, gdy silnik jest zimny to kosiarka pracuje na właściwych wolnych obrotach, gdy się rozgrzeje to sama przyspiesza (jedynie zwalnia na większej trawie). Czy przyczyną może być uszkodzony wew. regulator obrotów. Gaźnik wyczyszczony. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Oś przepustnicy ma chyba luz i też mi się wydaje, że to może być przyczyną problemu.

Dodano po 1 [minuty]:

Rycho T napisał:
    Sprawdź szczelność, uszczelek kolektora ssącego.
    Oś przepustnicy, nie ma, przypadkiem, dużego luzu?

A gdzie sprawdzić te uszczelki kolektora ssącego? Jestem początkującym. Można prosić o zdjęcia tego kolektora?
  • Poziom 17  
    Teraz pojawił się nowy problem - kosiarka nie chce zapalić tzn. załapie na chwilę i gaśnie jakby nie dostawała odpowiedniej ilości paliwa. Już nie mam cierpliwości do tego sprzętu. Ostatnio kosiarka zwiedziła wszystkich okolicznych pseudomechaników z takim skutkiem wracała od nich, że po 1 góra 2 koszeniach dalej coś szwankowało tzn. albo nie chciała zapalić (jak w tej chwili), albo falowały jej obroty, albo po rozgrzaniu sama sobie zwiększała obroty. Proszę wszystkich ludzi dobrej woli o pomoc bo ręce już mi opadają. Na następnego rzęcha obecnie mnie nie stać i muszę się męczyć tym co mam - aby do zimy to od niej trochę odpocznę.
  • Poziom 27  
    moja rada , metoda która zawsze skutkuje, rozwierc dysze główną wiertełkiem 0,8 mm i wszystko bedzie ok
  • Poziom 17