Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOLF IV 1,9 TDI ostry zapach bezbarwnych spalin.

07 Wrz 2011 17:16 9535 9
  • Poziom 11  
    Witam otóż mam problem z moim GOLFEM tak jak w temacie tyle że to jednostka 90KM (ALH). Czuć smród jakby niespalonego paliwa jak wyjde z samochodu,nieczuć tego w środku ! dodam że auto niedymi jak zimne czy nawet przy dodawaniu gazu!.Auto pali zimne bez zarzutu ,tylko nieraz zdarzy się że jak rozgrzane 90st chcę odpalić to w momencie odpalenia chwyci potrzęsie silnikiem coś jakby zgrzyta i zgaśnie ,po ponownej próbie odpalenia jest ok.Auto jak na moje oko pali w granicach 5,5 do 6,0 na 100km.Jeśli chodzi o ten smród dodam że układ wydechowy jest szczelny wszędzie ,może to wina katalizatora może wyjąć z niego środek i z powrotem wstawić ?A może kąt wtrysku przyspieszyć na pompie?Auto dobrze się zbiera mam na myśli ma przyspieszenie ,żadna kontrolka się niezapala podczas pracy silnika ,wszystkich którzy mogą pomóc prosze o rade DZIĘKUJE.
  • Moderator na urlopie...
    Najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon.
  • Poziom 11  
    zeimp napisał:
    Najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon.
    To jak mam zapłon przyspieszyć czy opóżnić ?
  • Moderator na urlopie...
    Zapewne opóźnić.
  • Poziom 11  
    zeimp napisał:
    Zapewne opóźnić.
    A to że jak rozgrzany jest i przy odpalaniu mam taki cyrk to co napisałem to ma coś wspólnego z zapłonem?
  • Pomocny post
    Moderator na urlopie...
    pzdanowski1984 napisał:
    A to że jak rozgrzany jest i przy odpalaniu mam taki cyrk to co napisałem to ma coś wspólnego z zapłonem?

    Tak.
  • Poziom 11  
    Opóżniłem lekko kąt wtrysku i okazało się że auto nie ma takiego ducha jak przed regulacją praca silnika wydaje mi sie że pracuje ciszej ,ale nadal czuć ten zapach spalin.Więc ustawiłem jako pszyspieszony czujnikiem zegarowym na wartość 0,85mm skok tłoko rozdzielacza pompy w położeniu wału korbowego silnika GMP na znaku i jakby emisja tych spalin zmniejszyła się .Czyżbym jeszcze musiał przyspieszyć zapłon? na pompie i ewentualnie na jaką wartość ?
  • Moderator na urlopie...
    Posłuchaj, tak to ja Ci nie pomogę (metodą prób i błędów), do tego przydał by się np. vag i dopiero ustawianie. Dodam, że silnik musi mieć min. 80*C (nagrzany).
  • Poziom 19  
    Dokładnie jak kolega wyżej pisze kabel za 25 pln vag ,tdi tyming i ustawisz kat wtrysku.
  • Poziom 11  
    Rozwiązano okazało się żle działający EGR tzn zaworek sterujący nim.