logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Układ przewodzący/wyłączający się po podaniu impulsu.

lajcik1 01 Gru 2004 19:28 1777 12
REKLAMA
  • #1 1028352
    lajcik1
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam wszystkich,
    Zalogowałem sie juz dawno ale teraz postanowiłem sie odezwać, mam takie pytanie odnośnie przełączika, chciałbym zrobić coś takiego że podając impuls na układ on sie wtedy załacza i zaczyna przewodzić prąd, podając drugi impuls układ przestaje działac cos takiego czesto jest wykozystywane w samochodach np i tu mam pytanie jak to zrobić, szukałem po postach ale nie wiem jak to sie nazywa i nic nie znalazłem, prosze o opis jak cos takiego zrobić i najlepiej jakis schemacik. nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie a jako ze jestem laikiem w tych sprawach wybrałem to miejsce.
    Z góry dziekuje za odpowiedzi,
    Pozdrawiam
    Lajcik
  • REKLAMA
  • #2 1028373
    Xitami
    Poziom 29  
    Ocena: 31
    Pytanie oboczne: Posty 1 Punktów 109,25.
    jak to zrobić? ja żeby móc zassać cokolwiek musiałem trochę się nagadać.
    A co do pytania, hymm, hasło przerzutnik może, lub lepiej Lajciku napisz czego tak naprawdę potrzebujesz, to uprości życie i Tobie i ludziom którzy będą chcieli pomóc.
  • REKLAMA
  • #4 1028384
    Paweł Es.
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 692
    Może dostał od wujka w prezencie ? Niektórzy mają wujków nie to co cała reszta musiejąca się napocić i naodciskać palce na klawiaturze ! :)
  • REKLAMA
  • #5 1028393
    lajcik1
    Poziom 11