Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen Jumper 2.2 Hdi 2008 r 215000 km Immobilizer się zawiesza auto nie zapala

tomas1214 13 Oct 2011 20:36 13856 6
  • #1
    tomas1214
    Level 2  
    Witam posiadam od niedawna Citroena Jumpera 2.2 Hdi 2008 r 215 tys przebiegu rzecz polega na tym iż zawiesza sie immobilizer tzn. auto jeździ odpala normalnie ale czasami co 2 tygodnie pojawia się żółta kontrolka kluczyka code i nie gaśnie tak jakby nie widział kluczyka auto kreci ale nie odpala wkładanie i wyciąganie ze stacyjki nie pomaga zamykanie i otwieranie drzwi też nie stukanie kluczyka stacyjki nic nie pomaga ciągle to samo kręci ale nie odpala.
    W momencie kiedy odłącze klemę akumulatora minusową dosłownie na 5 sekund co nie powoduje utraty pamięci bo zegarek i kilometry się nie kasują auto zapala bez przeszkód i jedziemy dalej po całym zdarzeniu zapala się żółta kontrolka silnika wskazująca jakieś błędy ale po trzech czterech rozruchach kontrolka znika auto jeździ normalnie do czasu 2 tyg i cała sytuacja powtarza sie od nowa .
    Co może być przyczyną takiego zachowania może ktoś miał podobny problem ?
  • #2
    colin555
    Level 27  
    sprawdz instalacje przy wsporniku pod lewa przednia lampa
    jak bedzie ok ecu do wymiany
  • #3
    rafi274
    Level 11  
    Witam. Wiem że post stary ale spróbuję tu podkleic zamiast otwierać nowy. Mianowicie mam citroen jumper 2.2 HDi 2008. Posiałem ostatni kluczyk. Zamówiłem chinolka i kable też chińskie- lexia diagbox. Niestety nie wykrywa transpondera. Zamówiłem klucza z Europy pod id 48 i to samo. W końcu dokupiłem transponder z id46 z serwisu Harkan.pl prekodowany pod grupę psa tak jak to się powin o robić. Oczywiście kod do kodowania mam. Niestety to samo. Transponder niezostal wykryty, spróbuj jeszcze raz. Może ktoś mógłby użyczyć swojej większej wiedzy w temacie co robię nie tak z kodowaniem prosze?
    Pozdrawiam
  • #5
    rafi274
    Level 11  
    Czy da się jakoś dane z modułu zczytać za pomocą lexia diagbox żeby taki kluczyk stworzyć zdalnie bo do serwisu mam daleko? A wykręcać całe immo żeby zawieść do serwisu też dużo roboty. Tego chciałem uniknąć kupując kable klucze transponder, ale już ręce mi opadają, a auto prawie rok czasu stoi😅🤣😂.
  • #7
    rafi274
    Level 11  
    No faktycznie się zawziołem chyba za bardzo. Dziś byłem w serwisie i za zakodowanie z przyniesionym bsi 400pln. Ale szybko i bezboleśnie, bez zawodu nieudanej proby. Z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Tym razem najwyraźniej obejdzie się smakiem. Może kolejny wypadnie lepiej ;-)