Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 1.4 1999 5d z LPG niskie obroty i gaśnie

cickowski 31 Paź 2011 21:56 6177 10
  • #1 31 Paź 2011 21:56
    cickowski
    Poziom 13  

    Witam,

    Mam problem ze swoja Hondą Civic z 99 roku silnik 1.4 5d a mianowicie co jakiś czas wyskakuje jej błąd check i wtedy silnik ma strasznie słabe obroty, czasem gaśnie. Jak skasuje błąd jest nadal to samo. Dodam, że wymienione sa świece, przewody, 2 filtry od gazu, filtr powietrze wydaje sie byc czysty więc nie wymieniałem. może to jest przyczyna?? Błędy z regóły te same zbyt słaba mieszanka, wtedy jade na regulację gazu i tak w koło. Co mam zrobic?

    0 10
  • #2 31 Paź 2011 22:27
    bazulok
    Poziom 13  

    tutaj gazownicy nie pomogą podejrzewam przepalenie sondy landa mam podobny problem byłem u gaziarzy wymienili mi reduktor miało być już wszystko ok a zaczęła gasnąć na luzie "instalacja sekwencyjna" po podpięciu pod komputer wyświetliło zbyt ubogą mieszankę elektryk powiedział mi żebym kupił sondę i fakt auto było dużo mocniejsze i wiele mniej paliło jednak po 4 miesiącach sonda znowu się spaliła a kupiłem niby dobrą bosh bo niestety używki nie mogłem znaleźć więc podejrzewam iż u pana jest to samo sonda nie pokazuje prawidłowego odczytu i auto przechodzi w stan awaryjny

    0
  • #3 31 Paź 2011 22:30
    cickowski
    Poziom 13  

    Dziwna sprawa, ale skoro sonda byłaby przepalona to raczej problem byłby cały czas az do momentu wwymiany sondy. U mnie własnie jest różnie czasami miesiąc jest ok a czasem sa takie anomalia. Nie chciałbym wymienic wszystkiego aby wyeliminować 1 rzecz.

    0
  • #4 02 Lis 2011 09:43
    cickowski
    Poziom 13  

    Czy przypadkiem nieodpowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na takie objawy??? Samochód postał 2 dni w garażu, a ja w międzyczasie dolałem płynu chłodzącego, bo mogło ubyć jak mi rozrząd robili.

    0
  • #5 02 Lis 2011 13:10
    Kociemb77
    Poziom 9  

    Jeśli jest za mało płynu chłodniczego może być problem z jazdą na LPG... Co do odpowietrzania to nie mam pojęcia ale możesz zawsze sprawdzić - nie kosztuje to dużo roboty ;)

    1
  • #6 03 Lis 2011 07:12
    niewiem1979
    Poziom 20  

    cickowski napisał:
    Czy przypadkiem nieodpowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na takie objawy??? Samochód postał 2 dni w garażu, a ja w międzyczasie dolałem płynu chłodzącego, bo mogło ubyć jak mi rozrząd robili.
    nie powinno mieć to wpływu...

    0
  • #7 03 Lis 2011 12:42
    cickowski
    Poziom 13  

    To co ma wpływ na takie objawy?

    0
  • #8 03 Gru 2011 17:57
    mania2
    Poziom 15  

    niewiem1979 napisał:
    cickowski napisał:
    Czy przypadkiem nieodpowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na takie objawy??? Samochód postał 2 dni w garażu, a ja w międzyczasie dolałem płynu chłodzącego, bo mogło ubyć jak mi rozrząd robili.
    nie powinno mieć to wpływu...

    Możesz rozwinąć temat

    0
  • #9 21 Mar 2013 21:33
    bazulok
    Poziom 13  

    po roku sam doszedłem do przyczyny dla tych co mają problemy z obrotami na gazie PROSZE USTAWIĆ ZAWORY !!!!!!!! ja jeżdziłem od mechaników gaziarzy elektryków i nic po ustawieniu zaworów auto przestało gasnąć na gazie a na będzynie nie zgaśnie bo ma więcej oktanów

    0
  • #10 23 Maj 2013 00:18
    zlbibi07
    Poziom 1  

    Bazulok ma rację. Regulacja zaworów jest bardzo ważna. Trzeba regulować częściej niż przewiduje producent. Luzy zaworowe na gazie zmniejszają się i grozi wypaleniem zaworów. Hondy nie lubią gazu i przy zbyt ubogiej mieszance ustawionej przez gazowników zapala się żółta kontrolka. Po teście błędów DTC jest błąd sondy lambda, dlatego że pracuje na gazie. "Stary mechanik" Zbychu.

    1
  • #11 10 Cze 2013 20:27
    cickowski
    Poziom 13  

    Co do Hondy to bym się nie zgodził. Co najmniej kilka Hond widziałem z gazem i radzą sobie całkiem nieźle. Zależy od instalatora i komponentów instalacji.

    0
  Szukaj w 5mln produktów