Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 1.4 1999 5d z LPG niskie obroty i gaśnie

31 Paź 2011 21:56 6723 10
  • Poziom 13  
    Witam,

    Mam problem ze swoja Hondą Civic z 99 roku silnik 1.4 5d a mianowicie co jakiś czas wyskakuje jej błąd check i wtedy silnik ma strasznie słabe obroty, czasem gaśnie. Jak skasuje błąd jest nadal to samo. Dodam, że wymienione sa świece, przewody, 2 filtry od gazu, filtr powietrze wydaje sie byc czysty więc nie wymieniałem. może to jest przyczyna?? Błędy z regóły te same zbyt słaba mieszanka, wtedy jade na regulację gazu i tak w koło. Co mam zrobic?
  • Poziom 13  
    tutaj gazownicy nie pomogą podejrzewam przepalenie sondy landa mam podobny problem byłem u gaziarzy wymienili mi reduktor miało być już wszystko ok a zaczęła gasnąć na luzie "instalacja sekwencyjna" po podpięciu pod komputer wyświetliło zbyt ubogą mieszankę elektryk powiedział mi żebym kupił sondę i fakt auto było dużo mocniejsze i wiele mniej paliło jednak po 4 miesiącach sonda znowu się spaliła a kupiłem niby dobrą bosh bo niestety używki nie mogłem znaleźć więc podejrzewam iż u pana jest to samo sonda nie pokazuje prawidłowego odczytu i auto przechodzi w stan awaryjny
  • Poziom 13  
    Dziwna sprawa, ale skoro sonda byłaby przepalona to raczej problem byłby cały czas az do momentu wwymiany sondy. U mnie własnie jest różnie czasami miesiąc jest ok a czasem sa takie anomalia. Nie chciałbym wymienic wszystkiego aby wyeliminować 1 rzecz.
  • Poziom 13  
    Czy przypadkiem nieodpowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na takie objawy??? Samochód postał 2 dni w garażu, a ja w międzyczasie dolałem płynu chłodzącego, bo mogło ubyć jak mi rozrząd robili.
  • Poziom 9  
    Jeśli jest za mało płynu chłodniczego może być problem z jazdą na LPG... Co do odpowietrzania to nie mam pojęcia ale możesz zawsze sprawdzić - nie kosztuje to dużo roboty ;)
  • Poziom 20  
    cickowski napisał:
    Czy przypadkiem nieodpowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na takie objawy??? Samochód postał 2 dni w garażu, a ja w międzyczasie dolałem płynu chłodzącego, bo mogło ubyć jak mi rozrząd robili.
    nie powinno mieć to wpływu...
  • Poziom 13  
    To co ma wpływ na takie objawy?
  • Poziom 15  
    niewiem1979 napisał:
    cickowski napisał:
    Czy przypadkiem nieodpowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na takie objawy??? Samochód postał 2 dni w garażu, a ja w międzyczasie dolałem płynu chłodzącego, bo mogło ubyć jak mi rozrząd robili.
    nie powinno mieć to wpływu...

    Możesz rozwinąć temat
  • Poziom 13  
    po roku sam doszedłem do przyczyny dla tych co mają problemy z obrotami na gazie PROSZE USTAWIĆ ZAWORY !!!!!!!! ja jeżdziłem od mechaników gaziarzy elektryków i nic po ustawieniu zaworów auto przestało gasnąć na gazie a na będzynie nie zgaśnie bo ma więcej oktanów
  • Poziom 1  
    Bazulok ma rację. Regulacja zaworów jest bardzo ważna. Trzeba regulować częściej niż przewiduje producent. Luzy zaworowe na gazie zmniejszają się i grozi wypaleniem zaworów. Hondy nie lubią gazu i przy zbyt ubogiej mieszance ustawionej przez gazowników zapala się żółta kontrolka. Po teście błędów DTC jest błąd sondy lambda, dlatego że pracuje na gazie. "Stary mechanik" Zbychu.
  • Poziom 13  
    Co do Hondy to bym się nie zgodził. Co najmniej kilka Hond widziałem z gazem i radzą sobie całkiem nieźle. Zależy od instalatora i komponentów instalacji.