logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Whirlpool AWG 650 – pralka nie odcina wody, co sprawdzić: programator, czujnik?

przemeku6 22 Lut 2003 22:17 9388 9
REKLAMA
  • #1 107306
    przemeku6
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Cześć.
    Potrzebuję pomocy. Moja pralka po włączeniu, na początku programu pobiera wodę w nieskończoność. Nie odcina dopływu wody. Tam jest na pewno jakiś czujnik od poziomu wody. Jestem początkujący w tych sprawach.
    Od czego mam zacząć?
    Czy to elektrozawór ale gdy przekręcę programator odcina dopływ wody.
    Może to programator.
    Co sprawdzać a czego nie?
    Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.
  • REKLAMA
  • #2 107430
    Damian22
    Poziom 14  
    Ocena: 29
    sprawdz na poczatku elektrozawór czy jest dobry mogl sie tez zagiac gdzies wezyk od niego i nie rozlacza stykow
  • REKLAMA
  • #3 107446
    Bogdano
    Poziom 2  
    Wymień chidrostat---okrągła puszka z przewodami i wężykiem podlączonym do zbiornika.
  • REKLAMA
  • #4 107482
    POL02
    Specjalista AGD
    Ocena: 549
    Witam.
    Obydwie sugestie kolegów są słuszne.
    Aby sprawdzić czy to jest elektrozawór to
    należy odkręcic wodę i włączyć pralkę
    do sieci (początek programu tak aby nabierała wodę).Nastepnie wyłączć z sieci
    w czasie nabierania wody.Jeżeli woda będzie nadal płynęła to 100% że masz uszkodzony elektrozawor.Natomiast jeżel nastąpi odcięcie wody(przestanie płynąć) to sprawa hydrostatu.
    Prawdopodobnie odszczelniony jest wężyk doprowadzjący powietrze (cienka rurka z PCV).Zdejmij ją z króćca hydrostatu dmuchnij w nią i sam koniec skróć 10mm i naciągnij ponownie.
    Powinno pomóc.
    Powodzenia.
  • #5 107754
    przemeku6
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    dzieki bede probowal. jak cos sie uda dam znac
  • REKLAMA
  • #6 1688028
    jasiekxxx
    Poziom 11  
    Ocena: 3