Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ogrzewanie mieszkania 38 m2 piec elektryczny.

23 Gru 2011 21:05 3903 14
  • Poziom 20  
    Witam. Jak w tytule mam mieszkanko 38m2 to jest 2 pokoje, kuchnia i łazienka. Tak więc mam tylko 3 grzejniki i bojler. Problem w tym że w łazience mam piec CO na węgiel. Chciałbym za miast tego pieca zamontować jakiś piec elektryczny ze względu na brud i mało miejsca w łazience. Dodam tylko że jest to środkowe mieszkanie i jedną ścianę mam od nadworza i budynek jest do cieplony styropianem 15 cm, okna PCV. Nie ukrywam że nie chciałbym wydawać dużych pieniędzy. Chciałbym za miast pieca na węgiel zamontować jakiś elektryczny. Założyłem temat gdyż nie mam doświadczenia w temacie grzania elektrycznego. Czy koledzy mogliby coś doradzić co by tu można było zastosować? I czy elektryka ma sens?
  • Poziom 12  
    Jak jesteś bardzo bogaty to zakładaj, w innych przypadkach nie polecam bo może Cię zrujnować. Ogrzewanie elektryczne jest chyba najdroższym ogrzewaniem.
  • Poziom 34